کد خبر 1565394
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶

بهترین بازی های دونفره ps4 چیست؟

در دنیای بازی‌های ویدئویی، بازی‌های دونفره یکی از محبوب‌ترین سبک‌ها هستند. این بازی‌ها فرصتی برای همکاری، رقابت و تفریح با دوستان و خانواده را فراهم می‌کنند. بازی‌های دونفره PS4 ژانرهای مختلفی مانند اکشن، ماجراجویی، ورزشی، RPG، شوتر و ریتم را پوشش می‌دهند. برخی از این بازی‌ها شامل It Takes Two، warframe، Mortal Kombat 11 و Borderlands هستند که با خرید گیفت کارت steam می‌توانید از ویژگی‌های پیشرفته هرکدام استفاده کنید. در ادامه این مطلب، قصد داریم چند نمونه از بهترین بازی‌های دونفره ps4 را که از نظر گیم‌پلی، گرافیک، داستان و امتیازات، برترین بازی‌ها هستند معرفی کنیم با ما همراه باشید.

دنیای بازی های پلی استیشن

PS4 یکی از پرفروش‌ترین کنسول‌های بازی تاریخ می‌باشد. این کنسول در نسل‌های مختلف از PS1 تا PS5 عرضه شد و هر نسل بازی‌های متفاوت و جذابی را به بازیکنان ارائه داده است. البته همان‌طور که گفتیم برای اینکه بتوانید به نسخه حرفه‌ای یا همان پلی‌استیشن پلاس دسترسی داشته باشید و از ویژگی‌ها و قابلیت‌های بیشتری نسبت به پلی‌استیشن معمولی استفاده کنید؛ نیاز است که گیفت کارت پلی استیشن را خریداری کنید.

بهترین بازی های دونفره ps4 چیست؟

بهترین بازی های دو نفره پلی استیشن

تعداد بازی دونفره در PS4 بسیار زیاد است؛ اما سؤالی ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده این است که بهترین آنها کدام‌اند؟ در ادامه لیستی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های این کنسول را بر اساس نظر کاربران آورده ایم:

  • بازی A Way Out

A Way Out یک بازی ویدئویی در سبک ماجراجویی و اکشن می باشد که توسط استودیو Hazelight توسعه‌یافته و از طریق Electronic Arts در مارس ۲۰۱۸ منتشر شده است. داستان بازی که در دهه ۱۹۷۰ می‌گذرد و بر دو زندانی تمرکز دارد که باید برای فرار از زندان و مخفی‌شدن از دید پلیس و خلاف‌کاران با یکدیگر همکاری کنند. این بازی دارای گرافیک خوب و موسیقی جذاب و صداگذاری عالی می‌باشد. داستان بازی نیز جذاب و هیجان‌انگیز است و شما را تا پایان بازی سرگرم خواهد کرد.

  • بازی Borderlands 3

Borderlands 3 یک بازی تیراندازی اول‌شخص می باشد که در سال ۲۰۱۹ منتشر شده است. این بازی ادامه سری Borderlands هست که در آن شما به‌عنوان یکی از چهار Vault Hunter جدید که به دنبال گنج‌های پنهان در سیارات مختلف هستند بازی می‌کنید. بازی دارای گیم‌پلی سریع و جالب، انواع سلاح‌ها و دشمنان، گرافیک و کارتون‌های رنگارنگ و داستانی جالب و خنده‌دار می‌باشد. می‌توانید به‌صورت تک‌نفره یا چهارنفره آنلاین از بازی لذت ببرید.

  • بازی Mortal Kombat 11

Mortal Kombat 11 یک بازی مبارزه‌ای هست که در سال ۲۰۱۹ منتشر شده است. داستان بازی حول محور شخصیت Kronika می باشد که قصد دارد به گذشته برگردد و تاریخ را بازنویسی کند. بازیکنان در بازی مهارت‌های متفاوتی دارند که باعث می‌شود تجربه بازی برای هر بازیکن متفاوت باشد. علاوه بر این، دارای گرافیک بسیار باکیفیت و زیبایی می‌باشد.

  • بازی FIFA 22

FIFA 22 یک بازی فوتبال می باشد که توسط EA توسعه یافته که دارای گرافیک بالا، انیمیشن طبیعی، استراتژی‌های مختلف و محیط واقعی استادیوم می‌باشد. این بازی همچنین شامل حالت‌های مختلفی مانند Career Mode، VOLTA FOOTBALL و FIFA Ultimate Team است که هر کدام حالت‌های مختلف بازی را ارائه می‌دهند.

  • بازی It Takes Two

It Takes Two یک بازی ماجراجویی پلتفرمر که توسط استودیوی Hazelight ساخته شده که فقط به‌صورت آنلاین یا محلی بین دو بازیکن قابل بازی است. در این بازی شما به‌عنوان یک زوج که باهم اختلاف دارند به نام‌های کودی و می ‌بازی می‌کنید که به عروسک‌های چوبی تبدیل شده‌اند. در بازی با مراحل و چالش‌های متفاوت و خلاقانه‌ای روبرو خواهید شد که نیازمند همکاری و هماهنگی بین دو بازیکن است. این بازی دارای گرافیک زیبا، داستانی جذاب، شخصیت‌های دوست‌داشتنی و گیم‌پلی هیجان‌انگیز می‌باشد.

بهترین بازی های دونفره ps4 چیست؟

بهترین بازی های دو نفره رایگان پلی استیشن

فارغ از اینکه اکثر بازی‌های PS4 جزو بازی‌های برتر دنیا هستند، جذاب‌ترین بازی‌های رایگان نیز متعلق به این کنسول است که بدون پرداخت هزینه می‌توانند شما را ساعت‌ها سرگرم کنند. برخی از بازی‌های رایگان PS4 ارزش صرف وقت را ندارند، اما برخی از آن‌ها هم هستند که واقعاً تجربه‌ای جذاب را برای شما رقم می‌زنند.

  • بازی Call of Duty

Call of Duty یا ندای وظیفه یک مجموعه از بازی‌های ویدئویی در سبک تیراندازی اول‌شخص است که توسط شرکت Activision منتشر می‌شود. به‌طورکلی، بازی Call of Duty دارای دو بخش داستانی (Campaign) که یک داستان خطی و سینمایی را روایت می‌کند و بخش چندنفره (Multiplayer) که اجازه می‌دهد بازیکنان در حالت‌های مختلف با یکدیگر یا علیه یکدیگر رقابت کنند می‌باشد. برخی از بازی‌های این مجموعه همچنین دارای بخش زامبی (Zombies) هستند که بازیکنان را در مقابل موج‌هایی از زامبی‌ها قرار می‌دهد.

  • بازی PUBG

پابجی" یا "PUBG" بازی اکشن و ماجراجویی است که در آن ۱۰۰ بازیکن در یک نقشه قرار می‌گیرند و برای زنده‌ماندن تلاش می‌کنند. بازیکنان باید پس از فرود، به‌سرعت سلاح و وسایل نقلیه بروند تا بتوانند از خود دفاع کنند. بازی در حالت‌های تک‌نفره، دونفره و چهارنفره قابل‌اجرا است.

  • بازی Warframe

بازی Warframe یک بازی اکشن رایگان است که از زاویه‌ی سوم‌شخص بازی می‌شود که در سبک شوتر قرار می‌گیرد و بخش‌های مختلفی مثل مولتی پلیر و آنلاین را داراست. در این بازی، شما در جهانی علمی تخیلی قرار دارید و نقش یک Tenno را بازی می‌کنید. Tennoها جنگجویانی هستند که با شمشیر و اسلحه مسلح شده‌اند. Warframe دارای گیم‌پلی سریع و گرافیکی زیبا می‌باشد که با دوستان خود به منظومه شمسی سفر می‌کنید و نبردهای فوق‌العاده حیرت‌انگیز خواهید داشت. همچنین می‌توانید با استفاده از قدرت‌های Warframe خود، انواع اسلحه را ارتقا دهید و سبک بازی خود را تعریف کنید.

  • بازی Smite

بازی Smite در سال ۲۰۱۵ توسط شرکت Hi-Rez Studios منتشر شده است. در این بازی، شما می‌توانید با خدایان و قهرمانان مختلف از اساطیر جهانی به نبرد بپردازید. بازیکنان به دو تیم تقسیم می‌شوند که بین سه تا پنج بازیکن نفرات هر گروه را تشکیل می‌دهد. این بازی دارای ۹۰ قهرمان منحصربه‌فرد با قدرت‌های مختلف و میدان نبردی بزرگ، برای همه سلیقه می‌باشد.

  • بازی Fortnite

بازی Fortnite یک بازی ویدئویی آنلاین است که توسط Epic Games توسعه‌یافته و در سال ۲۰۱۷ منتشر شده است. این بازی در سه نسخه بازی مجزا در دسترس است:

Fortnite Battle Royale: با ۹۹ بازیکن دیگر به نبرد می‌پردازید تا آخرین بازمانده باشید.

Fortnite Save the World: یک بازی ترکیبی دفاعی - تیراندازی و بقا که در آن حداکثر چهار بازیکن با موجودات زامبی مانندُ مبارزه می‌کنند و با تله‌ها و استحکاماتی که می‌توانند بسازند از اشیا دفاع می‌کنند.

Fortnite Creative: که در آن به بازیکنان آزادی کامل داده می‌شود تا جهان‌ها و میدان‌های نبرد را ایجاد کنند.

پلی استیشن دو نفره!

بازی‌های دو نفره پلی استیشن یکی از بهترین راه‌ها برای لذت‌بردن از زمان با دوستان و خانواده است و به ارتقای مهارت‌های شناختی، اجتماعی و هیجانی کمک می‌کند. در این مقاله، ما به معرفی و بررسی چندین بازی دو نفره پلی استیشن پرداختیم که می‌توانند برای سرگرمی و افزایش هماهنگی و همدلی بین بازیکنان مفید باشند. همچنین گفتیم این بازی‌ها در ژانرهای مختلفی مانند اکشن، ماجراجویی، ورزشی، مسابقه‌ای و... وجود دارند و هر یک از آن‌ها ویژگی‌ها و چالش‌های خاص خود را دارند.

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس