کد خبر 1563854
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷

به گزارش مشرق، وقتی هادی ساعی در مجمع کمیته ملی پارالمپیک، سینه صاف کرده و از عدم ادامه فعالیت پاراتکواندو در این فدراسیون سخن می گوید، باید پرسید که وقتی سفرش را می رفتید هم، همین نظر را داشتید؟ چگونه می شود حرف شما را باور کرد، وقتی چنین عملکردی دارید؟

مجمع کمیته ملی پارالمپیک فرازهایی جالبی داشت که مهمترینش، انتقادی بود که برخی فدراسیون های ورزشی به این کمیته داشته و خواستار عدم ادامه فعالیت انجمن های تخصصی در ساختار خود بودند. فدراسیون هایی که به حیاط خلوت تبدیل شده و دستاوردی غیر از شکست ندارند، از اینکه بخواهند کار کنند، ناراضی هستند! نمونه اش هم تکواندو و هادی ساعی است.

سفرها و مزایایش که خوب بود، آقای ساعی!

ساعی که به اذعان خودش، بیشترین دریافتی را بابت پاراتکواندو داشته، الان یاد این ماجرا افتاده که تیمداری با کمیته پارالمپیک یا فدراسیون جانبازان و توان یابان باشد؛ یا در زمان سفرها و حق ماموریت های دلاری نیز این عقیده را داشته؟ البته که برای پاراتکواندو بهترین اتفاق این است که از ذیل مدیریتی ساعی خارج شود تا بلایی که سر تکواندو آمده، سر این ورزش نیاید اما کاش امثال وی کمی هم صادقانه برخورد می کردند! سفرهای و مزایای جانبی خوب است اما کارش را کس دیگری بکند! این هم یک استراتژی است دیگر ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    2 2
    آقای ساعی در سالهای گذشته تبعات منفی زیادی برای کشور بوجود آوردند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس