کد خبر 1568799
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۶
لیگ برتر دوچرخه سواری در ارس

هرچه می گذرد، دامنه و گونه های مشکلات در دوچرخه سواری کشورمان گسترده تر می شود.

به گزارش مشرق- پارادوچرخه سواری در سال های اخیر روند مطلوبی در فدراسیون تخصصی نداشته و نتوانسته انتظارات را برآورده کند. هر روز نیز بر روند نزولی آن افزوده می شود و شرایط این رشته در حال افول است که بایستی کمیته ملی پارالمپیک در این باره با تدبیر و عقلانیت، ورود کرده و مانع از تداوم آن شود.

در این باره بیشتر بخوانید:

ما که خجالت کشیدیم، آقای مسئول!

موضوع مربوط به پرداختی کمیته پارالمپیک به فدراسیون دوچرخه سواری برای کمک به ملی پوشان، نقطه عطفی به شمار می رود. ملی پوش کشورمان به صراحت عنوان می کند که "برای تجهیز دوچرخه ام قبل از اعزام به هانگژو، حدود ۵۵ میلیون تومان از جیب هزینه کردم و منتظر بودم تا فدراسیون از پولی که کمیته ملی پارالمپیک به حساب فدراسیون واریز کرده، پرداخت کند اما نه تنها این پول را واریز نمی‌کنند حتی ارزشی برای ورزشکاران پارا قائل نیستند. حتی فدراسیون دوچرخه سواری ورزشکاران پارا را به مسابقات قهرمانی آسیا پیست که اسفند ماه در هند برگزار می‌شود، اعزام نمی‌کند." این یعنی موضوع صرفا، پول و پرداخت نیست بلکه بی احترامی و عدم توجه به ملی پوشان.

حتی احترام گذاشتن هم بلد نیستند!

دوچرخه سواری کشورمان در سال های اخیر وضعیت نامطلوب مدیریتی داشته که بحران و نابسامانی را به بخش پارادوچرخه سواری هم سرایت داده!

البته، بررسی اظهارات مقامات فدراسیون نیز گرهی از ماجرا باز نمی کند و توجیهاتی غیرقابل قبول به شمار می رود. این موضوع نمونه ای از مصیبتی است که بر رشته ای مانند پارادوچرخه سواری می گذرد. امید است که نهادهای بالادستی ورزش به این ماجراها وارد شده و مانع از تداوم این نابسامانی و آشفتگی باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    11 0
    مسیولین تقریبا بلا استثنا ،،‌ فقط برای شهوت مقام ارزش قایل هستند و تشنگان پول و قدرت هستند. فقط پوسته ای ظاهری از دین و مذهب باقی مانده که آن هم وسیله ای برای جستجوی پول و قدرت است .
    • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
      3 10
      تقریبا تمام انسانها همینطورند بقیه هم دستشان به گوشت نمیرسه انهایی که مثل تو اهل غر زدن هستند بدتر هم هستند خیلی باید مواظب شماها بود
    • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
      0 0
      ممکنه . من خودمو تبریه نمیکنم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس