بهزاد نصیری

بهزاد نصیری در سال ۱۳۶۰ به استخدام وزارت ارشاد در آمده بود، برای گمراهی نیروهای انقلاب، در پوشش مترجم برای دفتر خبرگزاری فرانسه در تهران، در عمل به فعالیت و همکاری با گروهک تروریستی منافقین می‌پردازد.

به گزارش مشرق، متهم ردیف ۴۱ در دادگاه رسیدگی به پرونده گروهک تروریستی منافقین بهزاد نصیری نام دارد.

نامبرده که در سال ۱۳۶۰ به استخدام وزارت ارشاد در آمده بود، برای گمراهی نیروهای انقلاب، در پوشش مترجم برای دفتر خبرگزاری فرانسه در تهران، در عمل به فعالیت و همکاری با گروهک تروریستی منافقین می‌پردازد که به سرعت ماهیت فعالیت‌های اصلی وی افشاء و در سال ۱۳۶۱ دستگیر و به ۸ سال حبس، محکوم می‌گردد اما در ادامه در سال ۱۳۶۴، در مدت مرخصی از زندان، متواری شده و به صورت غیرقانونی به خارج از کشور عزیمت می‌نماید.

ضمناً همسر وی (به نام مریم خرمشاهی) نیز در عملیات تروریستی- نظامی فروغ جاویدان، کشته می‌شود.

چگونه دفتر خبرگزاری فرانسه در تهران پوشش منافقین شد؟

همچنین نامبرده مسئول مرکز ۱۳ شاخه نظامی منافقین در عراق بوده و در طراحی عملیات‌های خمپاره‌زنی به نام راه‌گشایی، شرکت فعال داشته است. در ضمن وی سابقه‌ی عضویت در کمیسیون به اصطلاح روابط خارجی را نیز دارد. از جمله اقدامات این کمیسیون، سازماندهی تظاهرات ساختگی در کشورهای غربی، حمله به سفارتخانه های رسمی جمهوری اسلامی ایران و همچنین جذب نیرو می باشد.

گفتنی است بهزاد نظیری، از افراد فعال در عملیات تروریستی- نظامی فروغ جاویدان نیز بوده و در حال حاضر نیز عضو کمیسیون خارجی شورای تروریستی موسوم ملی مقاومت می باشد.

مضافاً بهزاد نظیری در عملیات های تروریستی به اصطلاح راه گشایی که منجر به شهید و مصدوم شدن جمع زیادی از مردم و همچنین وارد آمدن خسارات مالی فراوان به اموال خصوصی و عمومی شده، نیز نقش طراح و هادی تیم تروریستی داشته است.

ضمناً نامبرده تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز شماره A-۴۷۴/۶-۲۰۰۲ می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حقگو IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    3 0
    فکر می کنید امروز سفارت فرانسه امروز چکار میکند ؟ به اقتصاد، فرهنگ ، پزشکی و... ایران کمک می کند؟ خیر به دنبال اجرای فرامین سیا و موساد و سازمان اطلاعات فرانسه برای تخریب و آسیب زدن به اقتصاد و فرهنگ ایران است . بعلاوه جمع آوری اطلاعات از داخل ایران و حمایت از ضد انقلاب جدید و قدیم ..............چون .............چونکه منافع فرانسه و غرب در دزدی از ملت ایران و دیگر ملت های منطقه است . فرانسه چه بلایی سر افریقایی ها آورد ؟ چند صد میلیون افریقایی را کشت و شکنجه و یتیم و مجروح و معلول نکرد ؟ چه انتظاری از استعمارگر دارید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس