کد خبر 1563795
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
نقش استخبارات عراق در ترور شهید صیاد 

در آذر سال ۷۷ مسعود رجوی در قرارگاه بدیع زادگان مسعود رجوی فیلمی از شهید صیاد پخش کرده و گفت باید حساب این فرد را برسیم؛ این خواست صاحبخانه ( عراق) است.

به گزارش مشرق، یکی از اعضای بریده منافقین گفت در آذر سال ۷۷ مسعود رجوی در قرارگاه بدیع زادگان مسعود رجوی فیلمی از شهید صیاد پخش کرده و گفت باید حساب این فرد را برسیم؛ این خواست صاحبخانه ( عراق) است.

رجوی مسئولیت این ترور را به مژگان پارسایی سپرد؛ بعد از ترور شهید صیاد در قرارگاه اشرف جشنی به پا شده و مژگان پارسایی به تیم ترور هدیه داد!

رجوی پس از ترور شهید صیاد شیرازی به حبوش گزارش کار تیم‌های راهگشا در ستاد داخله را به طاهر حبوش مسئول سرویس اطلاعات عراق داد.

نقش استخبارات عراق در ترور شهید صیاد 

اظهارات یکی از اعضای جدا شده سازمان منافقین درباره ترور شهید صیاد شیرازی

دو گزارش آمریکایی درباره ترور شهید صیاد شیرازی

گزارش سال ۲۰۰۴ اف بی آی در خصوص جنایت‌های منافقین در بندی از عملیات‌های گذشته گروهک آمده است که شاهین قبادی سخنگوی گروهک تروریستی منافقین به قتل سپهبد صیاد شیرازی اقرار نمود.

در گزارش تروریسم سال ۲۰۰۶ آمریکا نیز آمده است که مجاهدین مقام کلیدی ایران را هدف قرار داده و معاون ستاد کل سرتیپ صیاد شیرازی را کشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • BG ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    0 0
    چرا وقتی این اقرارها وچود دارد و از طرفی حمایت علنی کشورهای غربی و افرادی چون پمپئو و بولتون وجود دارد چرا یکبار از این دولت‌ها و این افراد در دادگاه لاهه شکایت نکرده ایم؟
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    0 0
    از نقش دولت مصطفی الکاظمی در ترور سردار سلیمانی بنویس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس