درویش: گل محمدی سرحال است اما فضای فوتبال ایران را برای ادامه کار مهیا نمی‌دید

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: گل محمدی خیلی سرحال است اما وی فضای فوتبال ایران را برای ادامه کار مهیا نمی‌دید.

به گزارش مشرق، رضا درویش درباره آخرین شرایط نیمکت پرسپولیس پس از جدایی یحیی گل‌محمدی گفت: خبر جدیدی در این خصوص نیست. تفاهم‌نامه جدایی گل‌محمدی در حال آماده شدن است.

۱۰ گزینه برای جانشینی گل‌محمدی کاندیدا هستند
وی در واکنش به مطرح شدن برخی نام‌ها و اضافه شدن گزینه‌ هلندی برای نیمکت پرسپولیس، عنوان کرد: ۱۰ کاندیدا هستند و کمیته فنی درباره آنها نظر می‌دهند.

هیچ وقت گل‌محمدی را به این سرحالی ندیده بودم
روز گذشته مصاحبه‌ای از رضا درویش منتشر شده بود مبنی بر اینکه گل‌محمدی حال و احوال خوبی برای مربیگری ندارد، در حالی که گل‌محمدی گفته است احوال خوبی دارد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس راجع به این موضوع خاطرنشان کرد: ماشاالله حال گل‌محمدی خیلی خوب است و من هیچ وقت او را به این سرحالی ندیده بودم. من هیچ وقت چنین چیزی نگفتم، منظور من این بود که شرایط ادامه همکاری با پرسپولیس را ندارد و صلاح دیده است که استراحت کند.

باشگاه بهترین انتخاب را انجام می‌دهد
درویش در مورد شایعاتی که برای حضور برانکو در پرسپولیس مطرح می‌شود، تصریح کرد: کمیته فنی همه چیز را بررسی می‌کند و با ۱۰ کاندیدا صحبت می‌کنند و برنامه‌های‌شان را می‌گیرند. شما کاری نکنید که باشگاه تحت فشار مجبور به کاری شود. قطعاً همه چیز تحت بررسی قرار می‌گیرد و بهترین انتخاب را باشگاه انجام می‌دهد.

تا آخر هفته سرمربی جدید پرسپولیس مشخص می‌شود
وی در پاسخ به این سؤال که «تأیید می‌کنید امروز روز دوم مذاکره با برانکوست؟»، خاطر نشان کرد: با همه گزینه‌ها به‌طور یکسان مذاکره و تا آخر هفته تکلیف سرمربی جدید مشخص می‌شود.

هر مربی که انتخاب شود برای تمرینات برنامه‌ریزی می‌کند
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع که در صورت توافق با برانکو، او بعد از جام ملت‌ها به پرسپولیس اضافه می‌شود، گفت: ابتدا بگذاریم تکلیف انتخاب سرمربی مشخص شود و بعد از آن ما درباره پلن بعدی‌مان تصمیم بگیریم. مربیان دیگر هم هستند که در جام ملت‌های آسیا تیم دارند. هر مربی که انتخاب شود برای تمرینات برنامه‌ریزی می‌کند.

وی در پاسخ به این سؤال که «اسکوچیچ و آلکس نوری هم جزو گزینه‌های پرسپولیس هستند؟»، تصریح کرد: همه ۱۰ نفری که جزو گزینه‌های باشگاه هستند، کمیته فنی در حال مذاکره با آنها هستند.

اول انتخاب مربی و بعد جذب بازیکن
درویش درباره مذاکره با بازیکنان سپاهان یادآور شد: مربی باید ابتدا انتخاب شود و بعد از آن ببینیم چه بازیکنی می‌خواهد.

تمام گزینه‌های ما خارجی هستند
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که «همه ۱۰ گزینه باشگاه خارجی هستند؟»، اظهار داشت: بله هر ۱۰ گزینه انتخاب سرمربی تیم، خارجی هستند و گزینه داخلی نداریم. هیئت مدیره مصوب کرد که فقط گزینه خارجی داشته باشیم.

من کی گفتم حال گل‌محمدی مناسب نیست؟!
وی درباره جدایی گل‌محمدی نیز گفت: او برای جدایی مصر بود و از این جهت تفاهم‌نامه آماده شده و بخش حقوقی باشگاه در حال بررسی بندهای آن است. با این شرایط اعلام می‌کنیم که او به هیچ طریق با ادامه همکاری موافق نبود. دیدم گفتند ما گفتیم حال او خوب نیست اما من کی این حرف را زدم؟! در چند وقت اخیر به این سر حالی او را ندیده‌ام. او فضای فوتبال ایران را برای کار مهیا ندیده و می‌گفت یک روز سقف می‌گذارند و یک روز برمی‌دارند، یک روز قانون می‌گذارند و یک روز برمی‌دارند. یک اتفاقاتی در فوتبال ایران افتاده که در این ۳۰، ۴۰ سال نبوده است. نظر او این بود که با این اتفاقاتی که افتاده و ورزشی نیست، فضا برای کار در ایران مهیا نیست؛ وگرنه پرسپولیس را دوست دارد. باز هم از مشورت او استفاده می‌کنیم.

کسی را انتخاب می‌کنیم که پرسپولیس را به مقاصدش برساند
مدیرعامل پرسپولیس راجع به نگرانی هواداران برای انتخاب سرمربی جدید عنوان کرد: امروز مشخص شد که فضا برای ادامه همکاری با گل‌محمدی وجود ندارد، ولی از یکی، دو روز پیش هم چون پیش‌بینی کرده بودیم این اتفاق بیفتد، حدود ۱۰ گزینه خارجی وجود دارد که بچه‌های فنی کار خودشان را شروع کردند و با آنها صحبت می‌کنند و برنامه‌های‌شان را می‌گیرند. یقیناً کسی که پرسپولیس را بتواند به مقاصدش برساند را انتخاب می‌کنیم.

کسی که بهترین باشد و بتواند پرسپولیس را به قهرمانی برساند، انتخاب می‌کنیم
درویش درباره اینکه شنیده می‌شود یک گزینه هلندی نیز بین گزینه‌های پرسپولیس وجود دارد، گفت: ۱۰ گزینه وجود دارد و اجازه دهید هیچ اسمی نبریم. کسی که بهترین باشد و بتواند پرسپولیس را به قهرمانی برساند، انتخاب می‌کنیم. ان‌شاءالله تا آخر هفته همه چیز مهیا می‌شود.

همه گزینه‌ها در یک حد هستند و جدی و شوخی ندارد!
وی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود برانکو جدی‌ترین گزینه سرخپوشان است، تصریح کرد: همه گزینه‌ها در یک حد هستند و جدی و شوخی ندارد! همه آنها جدی هستند، مگر آدم در مذاکره شوخی هم می‌کند؟!

کسی را که به پرسپولیس نزدیک‌تر باشد انتخاب می‌کنیم
مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به این موضوع که آیا کالدرون نیز بین گزینه‌ها وجود دارد تصریح کرد: اجازه دهید اسم نبریم؛ ما برنامه‌های تمام ۱۰ گزینه را می‌گیریم و کسی را که به پرسپولیس نزدیک‌تر باشد انتخاب می‌کنیم.

برای انتخاب سرمربی از مشورت هیئت مدیره استفاده می‌کنیم
درویش یادآور شد: روز گذشته جلسه هیئت مدیره بود و این اختیار را به من دادند، ولی در هر صورت از مشورت هیئت مدیره هم استفاده می‌کنیم.

وی در مورد جذب بازیکنان جدید نیز عنوان کرد: حتماً باید ابتدا سرمربی بیاید که بازیکن جدید را انتخاب کند.

باز هم سعی می‌کنیم قانون را رعایت کنیم تا فردا هواداران تیم آسیب نبینند
«آیا برای انتخاب سرمربی جدید بودجه‌ای مشخص شده است؟»، مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سؤال توضیح داد: یقیناً وقتی به ما رسید به هیچ وجه سقف تکان نمی‌خورد! اسناد این هم موجود است؛ من دو ماه قبل از اینکه حکم بدهند گفتم که به ما برسد حکم قطعی است، ولی دیگران هر کاری بخواهند می‌کنند. ما باز هم سعی می‌کنیم قانون را رعایت کنیم تا فردا هواداران تیم آسیب نبینند.

تا مربی نیاید من نمی‌توانم با بازیکنی صحبت کنم
درویش راجع به شایعه مذاکره با عیسی آل‌کثیر گفت: تا مربی نیاید من نمی‌توانم با بازیکنی صحبت کنم. بنا شده است ابتدا سرمربی انتخاب شود.

مربی انتخاب می‌کنیم که سقف‌مان اجازه بدهد
وی در واکنش به این موضوع که برای انتخاب سرمربی جدید باید مسائل ارزی نیز در نظر گرفته شود، بیان کرد: ما مربی را انتخاب می‌کنیم که سقف‌مان اجازه بدهد.

دو سه ماه پیش مالیات برانکو پرداخت شده بود
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین درباره بحث مالیات برانکو ایوانکوویچ یادآور شد: دو سه ما پیش مالیات او پرداخت شده بود. جرایم او مانده بود که ما طی نامه‌ای درخواست کردیم این جرایم بخشیده شود. ما نزدیک به ۲۷ سال بدهی مالیاتی داشتیم که حدود ۳۰۰، ۴۰۰ میلیارد تومان بود و دوستان خیلی همکاری کردند و ان‌شاءالله بتوانیم از این به بعد هم بتوانیم مسیر را هموار کنیم.

نباید به کسی که در بحرانی‌ترین شرایط تیم ما را رها کرده است پیشنهاد بدهیم
درویش در مورد آخرین وضعیت مذاکره با لوکادیا خاطر نشان کرد:‌ او از اول هم قرار نداشت که بیاید. این مسائل در فضای مجازی است. او از اول قرار نداشت که بیاید، چندین بار با او و مدیر برنامه‌هایش صحبت شد، اما شاید ایراد از ما بود. کسی که در بحرانی‌ترین شرایط تیم ما را رها کرده و رفته است اصلاً نباید به او پیشنهاد بدهیم، اما چون دیدیم هوادار دوست دارد به او پیشنهاد دادیم که سر باز زد. به هر حال پیگیر حق باشگاه هستیم تا آن مبلغ حدود ۳۰۰ هزار دلاری را هر چه سریعتر بگیریم.

ما هنوز وضع‌مان به حدی نرسیده است که ورزشگاه بسازیم
وی راجع به اینکه آیا باشگاه پرسپولیس مانند استقلال برنامه‌ای برای ساخت ورزشگاه ندارد، گفت: ما به توان‌مان نگاه می‌کنیم. خدا هم از بنده‌اش به اندازه توانش انتظار دارد. ما هنوز وضع‌مان به حدی نرسیده است که ورزشگاه بسازیم.

دستیاران گل‌محمدی و اوسمار ویرا تیم را تمرین می‌دهند
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که در غیاب سرمربی چه کسی تیم را تمرین خواهد داد، اعلام کرد: دستیاران او و اوسمار ویرا حضور دارند و تیم را تمرین می‌دهند.

درویش درباره پرداختی به بازیکنان پرسپولیس نیز توضیح داد: ما یک مبلغ ۱۰۹ میلیارد تومان هزینه‌ای انجام دادیم که برعهده ما نبوده است و دنبال آن هستیم که اگر بتوانیم و آن را بگیریم یک میزان از بدهی را پرداخت کنیم.

هوادار متمول ۲۰۰ میلیون می‌دهد نه ۵۰ میلیارد
وی در مورد این موضوع که مرتضی پورعلی‌گنجی برخلاف صحبت‌های او اعلام کرده است که هوادار متمول پرسپولیس به چند بازیکن پرداختی داشته است، گفت: این موضوع را باید از پورعلی‌گنجی بپرسید، شاید او خبر دارد! این را من باید جواب بدهم؟! من چیزی که دیدم او تجهیزات مرکز فیزیوتراپی ما را که یکی از بهترین و مجهزترین‌هاست، فراهم کرده. هوادار ۲۰۰ میلیون می‌دهد، آیا کسی هست که ۵۰ میلیارد بدهد؟ ۱۰ تا ۲ میلیارد هم می‌شود ۲۰ میلیارد؛ این خبرها نیست.

جعل‌کننده که دوستان تاج هستند و سر و صدایش هم درآمده است!
«مهدی تاج اعلام کرده است کسانی که علیه رأی کمیته استیناف صحبت می‌کنند یا جاهل هستند یا مغرض». مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به طرح این موضوع گفت: جعل‌کننده که دوستان او هستند و سر و صدایش هم درآمده است! فکر نمی‌کنم باشگاه پرسپولیس جایی جعل کرده باشد. احتمالاً منظورشان همان‌ها بوده که جعل را به ورزش آوردند و از منصوبان اینها هستند. شما ببینید یک جا گفته باشند پرسپولیس جعل کرده است. اینها مسائل حاشیه‌ای است.

درویش در پایان در پاسخ به این پرسش که چه زمانی سرمربی جدید پرسپولیس مشخص خواهد شد، گفت: ان‌شاءالله تا پایان همین هفته

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • هوشنگ IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    0 0
    سکوت مایه آرامش
    • بشار عبدالواحد IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
      3 0
      حرف نزدن تو هم مایع آرامش است
  • بشار عبدالواحد IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    2 0
    خاک بر سر درویش با این مدیریتش
  • بشار عبدالواحد IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    1 1
    یحیی قهر نکن و بیا به لنگپولیس . درویش بی لیاقت است تو که آدم خوبی هستی
  • Hamid IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    1 0
    استقلال تهران باید به دسته سوم برود و از آسیا حذف بشود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس