پاسخ دندان شکن حزب الله به هیات‌های دیپلماتیک غربی

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان اعلام کرد که دشمن صهیونیست نتوانسته به اهداف خود در جنگ غزه برسد و به تهدید لبنان روی آورده است.

به گزارش مشرق، محمد رعد رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت: هم اکنون شاهد افول دشمن صهیونیست با وجود حمایت گسترده بین المللی از این رژیم هستیم.

وی افزود: دشمن صهیونیست در ابتدا سقف بالایی برای خود تعریف کرد که در دست یابی به آن ناکام ماند و نتوانست که با این روند تصاعدی ادامه دهد و مبارزان مقاومت خوی سرکشی و تجاوزگری آنرا مهار کردند و هم اکنون به تهدید روی آورده است.

رعد تصریح کرد: دشمن صهیونیست ما را به گسترش جنگ و به راه انداختن جنگ تمام عیار تهدید می کند و اینکه اگر راههای سیاسی راه به جایی نبرد و اهداف و خواسته ها و اوهام آن محقق نشود، به گزینه نظامی روی خواهد آورد.

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان بیان کرد: هیات ها به نزد ما می آیند تا ما را قانع کنند که نباید اجازه گسترش جنگ را بدهیم. ما خواهان توسعه جنگ نیستیم اما خواهان توقف جنگ علیه غزه هستیم.

وی خطاب به هیات های کشورهای غربی که از حزب الله می خواهند که مانع گسترش جنگ شوند، افزود: اگر نمی توانید اسراییل را وادار به توقف جنگ خود کنید چرا نزد ما می آیید؟

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس