انتقاد الازهر مصر از سکوت در قبال نسل‌کشی در غزه

الازهر مصر در بیانیه ای تاکید کرد: جای تعجب است که با وجود همه جنایات نسل کشی در غزه کسی برای توقف آن وارد عمل نمی‌شود.

به گزارش مشرق، الازهر مصر امروز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای سکوت جامعه بین المللی در قبال تداوم جنایات رژیم صهیونیستی و نسل‌کشی در غزه را محکوم کرد و خواستار تحرک فوری برای توقف جنگ در این باریکه شد.

در متن بیانیه الازهر مصر در این باره آمده است: جای تعجب و شگفتی است که با وجود همه جنایات نسل کشی در غزه، هیچ طرفی برای توقف آن وارد عمل نمی شود!

الازهر تاکید کرد: این گونه به نظر می‌رسد که این رخدادهای دردناک برای بیدار کردن وجدان انسانی و تلاش جدی برای توقف این تجاوز تروریستی کافی نبوده است.

الازهر مصر در ادامه تصریح کرد: حملات وحشیانه صهیونیست‌ها علیه غزه، نشان داد که اشغالگران عاری از همه ارزش های دینی و هنجارهای انسانی و اخلاقی هستند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • م ح IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    0 0
    به برادران اهل تسنن خود یاد آوری کنید بدون ولایت ، ظاهری از اسلام را گرفته اید وبه آن دلخوشید.. خداوند چگونه باید شما را قانع کند ..چطور باید عیب یابی شما فعال شود...‌چقدر بلای دیگر بر سر امت اسلامی بیاید که بفهمید نعمت ولایت یعنی امت صاحب دارد امت بی کس نیست امت منسجم است ووو..وهزار دلیل علمی دیگه‌.....بابا تا چوپان نباشد گرگ ها گله را میدرند..وهیچ راه حلی غیر از ولایت برای مسلمانان وجود ندارد..بازم تست کنید!!!!
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    0 0
    برایم جای سوال کشور های سنی مذهب چرا نمی توانند درمقابل ظلم وستم قد علم کنند وباحاکم جائر مبارزه کنند یا الازهر نمی داند دولت خود مصر یک تماشاپی درنسل کشی مردم فلسطین است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس