تیر غیب بر پیکر اسرائیل؛ صهیونیست‌ها چگونه غافلگیر شدند؟

دو نفتکش مرتبط با اسرائیل طی روزهای اخیر در فاصله بسیاری از تنگه باب المندب هدف حمله پهپادی قرار گرفتند. اما، هنوز هویت این پهپادها ناشناس است و مقامات اسرائیلی درخصوص آن اظهار نظری نداشتند.

به گزارش مشرق، شامگاه جمعه به وقت ایران بود که پایگاه خبری Jordan News در خبری از انفجار دو فروند نفتکش مرتبط با اسرائیل خبرداد.

منابع خبری اعلام کرده‌اند که پهپادهای ناشناس این دو نفتکش را در فاصله ۲ هزار کیلومتری از باب المندب حوالی مالدیو هدف قرار داده‌اند. آن طور که اعلام شد، قرار بوده این دو نفتکش با عبور از تنگه باب المندب وارد دریای سرخ شده و خود را به سرزمین‌های اشغالی برسانند.

گروه‌های بسیاری در سراسر جهان خواهان ضربه‌زدن به رژیم صهیونیستی هستند، اما نفتکش‌های اسرائیلی در حالی هدف پهپادهایی ناشناس قرار گرفته‌اند که این پهپادها بسته به مبدا بایستی بردی بین دو تا سه هزار کیلومتری داشته باشند که معدود کشورهایی در جهان چنین پهپادهایی را در اختیار دارند.

تیر غیب بر پیکر اسرائیل؛ صهیونیست‌ها چگونه غافلگیر شدند؟

رژیم صهیونیستی و محور مقاومت در چارچوب یک جنگ ترکیبی از مدت‌ها پیش در حال ضد و خورد هستند که نمونه‌ای از آن ترور شهید محسن فخری زاده در ۷ آذر ۱۳۹۹ است. چند ماه پس از این اتفاق در ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ رسانه‌های صهیونیستی از مرگ آوی هار-ایوِن رئیس پیشین سازمان فضائی و مغز متفکر موشکی رژیم صهیونیستی خبر دادند.

تیر غیب بر پیکر اسرائیل؛ صهیونیست‌ها چگونه غافلگیر شدند؟

آوی هار-ایوِن رئیس پیشین سازمان فضائی و مغز متفکر موشکی رژیم صهیونیستی

آوی هار-ایوِن پس از به آتش کشیده هتل محل اقامتش توسط گروهی از معترضین با کوکتل مولوتف به هلاکت رسید.

پس از شهادت شهدای هسته‌ای و شهدای مدافع حرم، طی سال‌های اخیر مناطق مختلف جهان برای صهیونیست‌ها بسیار ناامن تر از گذشته شده و بارها اقدامات تلافی جویانه که منشا آن به درستی معلوم نیست، خسارت سنگینی را به آن‌ها تحمیل کرده است.

تیر غیب بر پیکر اسرائیل؛ صهیونیست‌ها چگونه غافلگیر شدند؟

انفجار تروریستی کرمان که داعش خراسان مسئولیت آن را برعهده گرفت

انفجار در دو نفتکش اسرائیلی هنگامی رخ داد که روز چهارشنبه ۱۳ دی، دو انفجار در مسیر زائران شهید قاسم سلیمانی موجب شهادت بیش از ۹۰ نفر و مصدوم شدن بسیاری از زائران شده بود.

حدود ۳۰ ساعت پس از انفجارهای تروریستی کرمان داعش خراسان با صدور اعلامیه‌ای مسئولیت این انفجار را پذیرفت که اسم دو عامل انتحاری نیز در آن ذکر شده بود.

تیر غیب بر پیکر اسرائیل؛ صهیونیست‌ها چگونه غافلگیر شدند؟

بیانیه داعش خراسان درخصوص انفجار تروریستی کرمان

پس از انتشار بیانیه داعش خراسان بسیاری از کارشناسان معتقد بودند که اسرائیل پشت پرده انفجارهای کرمان قرار دارد و پذیرش مسئولیت آن توسط داعش صرفاً یک پوشش برای اقدام اسرائیل است.

با این حال هنوز مقامات اسرائیلی درخصوص انفجار دو نفتکش مرتبط با اسرائیل هیچ‌گونه اظهار نظری نداشته‌اند که ابهام آن را بیش از پیش افزایش می‌دهد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    12 1
    داعش رو چطور گوشمالی میدید؟ شمارو بخدا با طالبان اینقدر مماشات نکنید این جماعت منتظر فرصت برای ضربه زدن هستند
    • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
      6 5
      داعش که وجود عملیاتی ندارن ولی اربابش هست که گوشمالی حسابی داده شده، میشه و خواهد شد به اذن الله فقط لطفا حماقت خودت را جار نزن با آوردن اسم طالبان تا لو نری
    • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
      9 1
      نابودی اسرائیل و آمریکا نزدیک است
  • رضا IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    1 4
    یه عده میخوان ایرانو با همسایه هاش درگیر کنن،قضیه مشکوکه
    • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
      3 0
      یک عده همان محور غربی_عبری_عربی هست که میخواهد ایران را با همسایگانش مخصوصا افغانستان درگیر بکنه ولی کور خونده
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    2 0
    کار خود رژیم غاصب اشغالگر صهیونیستی و حامیانش است شک نکنیم چطور شده که شبکه صهیونیستی رویتر از طرف داعش بیانیه صادر می کند اقدامات رژیم صهیونیستی به قدری ضدبشری است و نسل کشی فلسطینیان به گونه ای است که دیگر هیچ مسلمانی رفتار رژیم کودک کش صهیونیستی را نمی پسندند و حربه های تفرقه افکنانه صهیونیست ها توسط رسانه هایشان کارایی اش را از دست داده و اقدام شبکه صهیونیستی رویتر پوششی برای انجام جنایت های نسل کشی مسلمنان که اهالی اصلی قدس شریف اند است.
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    1 0
    امروز با توجه به پهبادهای عمود پرواز که میتوانند بیش از هزار کیلومتر بروند هر قایقی به راحتی میتواند یک کشتی یا ...را هدف قرار دهد
  • حسن GB ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    0 0
    بازوی رژیم صهیونیستی برای ضربه زدن به ایران جمهوری باکو هست که تا به حال حصاری از نفوذی های داخلی اجازه ضربه زدن به این جمهوری خبیث رو ندادن.این بازو باید قطع بشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس