کد خبر 1563457
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
گلایه درخشان از گل‌محمدی

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به خداحافظی یحیی گل‌محمدی واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، مراسم تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو امروز (دوشنبه) با حضور شمار زیادی از قهرمانان، مهدی چمران رئیس شورای شهر، غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک، حمید درخشان و محمد مومنی پیشکسوت فوتبال و جمعی از روسای فدراسیون‌ها در برج میلاد در حال برگزاری است.

حمید درخشان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: افتخار می‌کنم که به عنوان جزیی از خانواده ورزش اکنون در کنار قهرمانان پارالمپیکی حضور دارم. ما شاهد افتخارآفرینی آنان در چین بودیم و امیدوارم که این افتخارات در تورنمنت‌های بزرگ دیگر تکرار شود. این یک مراسم بزرگ و خوب برای قدردانی از زحمات قهرمانانی است که برای ایران اسلامی زحمت کشیدند.

پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به حضور تیم ملی در جام ملت‌های آسیا افزود: باعث خوشحالی است که تیم ملی با یک مربی ایرانی به عنوان قهرمانی قاره کهن دست پیدا کند اما کار راحتی نیست زیرا دیگر حریفان ما با دست پر به دوحه آمدند. اکنون سرمایه‌گذاری بر روی فوتبال در دستور کار کشورهای مختلف قاره آسیا قرار گرفته و حتی کشورهایی مانند کره‌جنوبی و ژاپن در حال جدا کردن خود از آسیا هستند. ما نیز تیم بسیار خوبی داریم و امیدوارم طلسم شکنی شود.

سرمربی اسبق پرسپولیس در خصوص جدایی یحیی گل‌محمدی نیز گفت: اصلا دلم نمی‌خواست این اتفاق رخ دهد اما گل‌محمدی اگر قرار بود در پرسولیس نماند چرا در پایان فصل گذشته این کار را نکرد. مسابقات به نیم‌فصل رسیده و جدایی مربی کار سختی است. تیم اکنون به یحیی نیاز داشت اما او رفت. امیدوارم هیات مدیره و مسوولان باشگاه پرسپولیس بهترین تصمیم ممکن را در خصوص انتخاب سرمربی بگیرند.

وی این را هم گفت: به نظرم مربی داخلی می‌تواند موفق باشد چون شناخت خوبی از فوتبال ایران دارد.

درخشان یادآور شد: ما باید جوانگرایی در فوتبال داشته باشیم. در گذشته از جوانانی مانند علی علی‌پور، مهدی طارمی و احمد نوراللهی استفاده کردم و این ریسک بود اما جواب داد. میانگین سنی تیم ملی هم بالا است باید برای نسل کنونی نیز پشتوانه داشته باشیم. برخی از بازیکنان این تیم در جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های دوره بعد حضور ندارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس