کد خبر 1562315
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
علی خطیر: استقلال شان یک باشگاه پرافتخار را ندارد

مدیرعامل باشگاه استقلال در مراسم امضای تفاهم‌نامه برای ساخت مجموعه ورزشی اختصاصی گفت: به فکر ساخت مجموعه هستیم چون استقلال شان یک باشگاه پرافتخار در آسیا و ایران را ندارد.

به گزارش مشرق، مراسم امضای تفاهم نامه سرمایه گذاری و ساخت مجموعه ورزشی اختصاصی باشگاه استقلال ایران میان علی خطیر مدیرعامل باشگاه و مدیرعامل شرکت IBN مالزی با مشارکت و حضور مدیران عاملان شرکتهای JTA قطر و TJA چین برگزار شد.

در این مراسم علی خطیر گفت: در کنار بحث آماده سازی باشگاه استقلال به لحاظ فنی و بازیکن، از ابتدا نگاهمان این بود که بستر زیر ساختی مناسبی در شان نام باشگاه استقلال را فراهم آوریم. از لحاظ زیر ساخت، متاسفانه باشگاه استقلال شان یک باشگاه پرافتخار آسیا و ایران را ندارد. به خاطر محدودیت‌ها و مشکلاتی که وجود دارد، خیلی از مواقع مجبوریم که تمرینات خود را در جایی خارج از فضایی که مالکیتتش متعلق به ماست، انجام دهیم.

وی ادامه داد: همه باشگاه‌های بزرگ دنیا، کمترین حقشان این است که یک مجموعه کامل ورزشی داشته باشند تا بازیکن از ابتدا تا پایان کار، تحت نظارت کادرفنی باشد. این دغدغه من از ابتدای ورودم به استقلال بود و تا جایی که توانستم، گام‌هایی برداشتم. به دنبال ساخت باشگاه سلامت استقلال هستیم که شامل مجموعه بدنسازی، ریکاوری، استخر، سونا، فیزیوتراپی و... است.

خطیر با تاکید بر اینکه نگاهی هم به ساخت استادیوم اختصاصی دارم، خاطرنشان کرد: لازم است از مدیران قبلی استقلال تشکر کنم به خصوص‌ آقای آجورلو که استارت این قضیه در زمان ایشان بوده و ارتباط خوبی با سالمی‌زاده و شرکت JTA برقرار شد که ما توانستیم ارتباطات را دوباره برقرار کنیم. ما چند جلسه با دکتر سالمی‌زاده داشته‌ایم و ایشان استقلالی است و دوست دارد اتفاقات خوبی برای استقلال رقم بخورد.

مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: در جلسه‌ای که با دکتر سالمی‌زاده داشتیم، گام‌های مربوطه برای ساخت ورزشگاه انجام شد. ما پریروز یک جلسه با دکتر عسگریان مدیرعامل شرکت توسعه تجهیز داشتیم که بسیار خوب بود. اگر یک زمین مساعد در اختیار استقلال بتوانیم قرار دهیم، ان‌شاءالله می‌توانیم بعد از سالیان سال استقلال را صاحب یک ورزشگاه اختصاصی کنیم. امیدوارم که این سنگ بنا گذاشته شود تا استقلال بتواند یک ورزشگاه مدرن و خوب را داشته باشد.

وی یادآور شد: از همه کسانی که دلشان برای استقلال می‌سوزد تشکر می‌کنم. امیدوارم این اتفاق را رقم بزنیم. خیلی خوشحالم که امروز در خدمت دوستانمان از شرکت IBN مالزی و شرکت TJA چینی هستیم که تجربه بالایی در ساخت ورزشگاه دارند و امیدوارم که تجربه خوبی را در کنار یکدیگر پشت سر بگذاریم.

خطیر تاکید کرد: این یک تفاهم نامه تعهد آور نیست و یک تفاهم نامه عادی است. ما متعهد هستیم تا مقدمات اولیه مثل زمین مناسب را تهیه کنیم و پس از طراحی اولیه، ما قرارداد BOT را امضا خواهیم کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    0 0
    منظور این بی نوا این بوده که « امکانات و زیر ساخت های موجود ؛ مناسب شأن و جایگاه استقلال نیست و ناکافی است و این امکانات برازنده تیمی چون استقلال که در آسیا شناخته شده و مورد احترام است ؛ نمی باشد».!! نتوانسته که منظورش را به درستی بیان نماید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس