علیرضا خانی

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: خبر تفاهم‌نامه ساخت استادیوم برای باشگاه استقلال را از طریق فضای مجازی شنیدم.

سرویس ورزش مشرق - علیرضا خانی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفتگو با مشرق، درباره انتشار تصویر و صحبت‌های مدیرعامل باشگاه استقلال درباره تفاهم‌نامه ساخت ورزشگاه اختصاصی برای باشگاه استقلال اظهار داشت: بنده به هیچ عنوان از این موضوع اطلاع نداشتم و از طریق فضای مجازی مطلع شدم که چنین اتفاقی رخ داده است.

وی افزود: البته در جلسه هیئت نظارت که یک ماه پیش برگزار شد یک عکس به ما نشان دادند و پس از آن دیگر هیچ صحبتی در این باره مطرح نشد. شاید جلسه هیئت مدیره‌ای بوده که من خبر نداشتم که اگر بوده و مرا دعوت نکردند این هم جای سوال دارد.

مدیر باشگاه استقلال ادامه داد: در این مدت نیز نه «FS»ی (Feasibility Study - امکان سنجی) به ما دادند، نه پلنی مطرح کردند و نه اصلاً ما می‌دانیم که الان قرار است منابع مالی این پروژه از کجا تامین شود!؟

عضو اقتصادی هیأت مدیره باشگاه استقلال تأکید کرد: اگر منابع مالی داریم و پول هست چرا بدهی باشگاه را نمی‌دهند تا حساب مسدود باشگاه باز شود! اگر قرار است منابع را آنها بپردازند و تامین کنند چطور قرار است ما با آنها تهاتر کنیم؟ به طور کلی این چه مدل قراردادی است که هیچ چیز آن برای ما مشخص نیست! خداکند این ماجراها جنبه تبلیغاتی برای آن شرکت مالزیایی و آقایان نداشته باشد که در اینصورت باید جواب وزارت ورزش را هم بدهند.

خانی در این باره که آیا مصوبه هیأت مدیره برای چنین اقداماتی وجود داشته یا نه گفت: ظاهرا بنده یکی از اعضای هیئت مدیره هستم که از این جلسه خبر نداشتنم ولی جالب است که در تصاویر منتشر شده از این جلسه دیدم که هیچ یک از اعضای هیئت مدیره هم در جلسه حضور نداشتند. باز هم تاکید می‌کنم که از برگزاری این جلسه به هیچ عنوان خبر نداشتم و از طریق فضای مجازی مطلع شدم که چه اتفاقی رخ داده است.

این مدیر استقلال در ادامه خاطر نشان کرد: دغدغه ما در حال حاضر چیز دیگری است. بله، ما هم دوست داریم که باشگاه استقلال ورزشگاه داشته باشد آن هم ورزشگاهی در شأن نام استقلال و هوادارانش اما دغدغه ما الان بحث گرفتن بازیکن است.

وی یادآور شد: درست است که ما در صدر جدولیم اما نباید خودمان را فریب بدهیم، چون ما بازیکن کم داریم و تیم مان ناقص است. این‌ها از مهم‌ترین دغدغه‌های سرمربی تیم است ولی هیچ کدام از آنها را برایش انجام نمی‌دهند. در حال حاضر همه تیم‌ها در حال یارگیری هستند اما ما خودمان را بی‌دلیل انداخته‌ایم سر زبان‌ها و توی چشم این و آن که ما فلانیم و بهمانیم اما از بد روزگار متاسفانه هیچی هم نیستیم.

خانی همچنین خاطرنشان کرد: متاسفانه یکی از اتفاقات عجیب دیگر که بنده به آن معترض بودم و با من مخالفت شد قرارداد یکی از معاونت‌های باشگاه است که طبق چارت سازمانی تعریف شده برای معاونت ها، ایشان جزو پرسنل باشگاه هستند و باید مثل همه کارمندان روزی ۸ ساعت در باشگاه حضور داشته باشند اما قرارداد ایشان مثل یک بازیکن فوتبال بسته شده است.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در همین ارتباط گفت: به جای اینکه این فرد ماهی ۳۰ میلیون حقوق بگیرد قرارداد ۱۰ ماهه ۴۵۰ میلیونی با او بسته‌ شده به علاوه پاداش برد تیم که شامل اعضای تیم می‌شود نه کارمندان! چرا باید یک کارمند ۶۰ میلیون در ماه حقوق بگیرد در صورتی که چارت شغلی سازمانی‌اش هیچ ارتباطی به تیم فوتبال ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 17
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    20 10
    تو لنگی حساب میشی نباشی بهتر
    • SE ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
      1 0
      لنگ نباشه دلاکها عریانند
  • من IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    11 9
    این پول ملت بدبخته که با پررویی دوتا باشگاه مفت میخورن
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    10 13
    سازمان بازرسی کل کشور باید ورود کنه
    • IR ۰۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      8 0
      تا دیدن استقلال ارامش گرفته و صدر جدوله و خطیر داره خوب تیمو اداره میکنن شروع کردن به زدنش خخخخخ.این بازیا قدیمی شده
  • امیر IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    17 8
    اقای خانی عزیز بفرمایید از باشگاه کلا بروید شما رو همه اوناییکه باید بشناسن میشناسن که هیچ تمایلی به استقلال نداشتید و طبق یه سری سفارشات که خودتونم میدوند ازکجا اوردنتون استقلال‌ . والسلام
    • فرهاد IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
      6 10
      چون حرف حق میزند برود؟
    • IR ۰۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
      11 0
      حرف حق رو دکتر رسولپناه میزد که سریعا از لمگ برکنارش کردن
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    4 0
    شما که تابلوعه طرفدار کدوم تیمی جز استقلال هه 🙄😏
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    0 2
    کارمند باشگاه باید 600 میلیون ماهی پول بگیره چون انسان نیست و اگر بود وجدان داشت و از پول بیت المال به ناحق نمی خورد مثل خیلی های دیگه
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    1 0
    تو این وضعیت وخیم اقتصادی مملکت این چه وضع پول پاشی؟؟اگه پول زیاد به جوان های بیکار و مجرد بدید.
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    0 1
    این خطیر چکار داره میکنه چرا هیچ کس جلوی تخلافات اونو نمیگیره.
  • جواد GB ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    3 0
    واقعا شصت میلیون حقوقی نیست که کفاف یه زندگی رو بده کل سال هیچ چیزی نخوره میتونه یه 207 بخره اگه به کارگران مقایسه میکنی که اون در واقع برده داری هست اسمش نهادن کارگر
  • IR ۰۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    5 1
    تا دیدم خطیر داره ورزشگاه میسازم مطمئن بودم که قراره علیهش مانور داده بشه.از اون موقع منتظر بودم که زیرابشو بزنن
  • IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 5
    اصلا چرا یه بازیکن فوتبال میلیاردی بگیره بره همون خاج ارز آوری کنه نه از جیب ملت بازیکن تیم دولتی حقوقش هن مثل کارکنان دولت هست ولا غیر
  • آرمین شکوری IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 3
    امیدوارم فوتبال ما کاملا خصوصی بشه تا طایفه هاشمی با این مافیا بازی حق مردم رو نخورند
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 5
    اصلا چرا باید یک بازیکن ف. تبال بیش از حداقل حقوق کارگران بگیرد؟ مگر سودی بیشتر یک کارگر زحمت کش برای ملت دارد؟
  • وفایی IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 0
    خدالعنت کند کسی را که فوتبال رو به ایران آورد وکسیکه ازفوتبال حمایت مبکند.پول مملکت فقیر،بایدبه جیب عده ای سلبریتی واریزبشه.
  • امید IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    1 0
    متاسفانه ایشون نفوذی بودن وفقط قصدش ایجاد حاشیه بود ک خدارو شکر بازرنگی آقای خطیر دستش روشد.من اگه جای هیات مدیره بودم قطعا ازشما بیشتر میگفتم.پس از صبر ومنشی دوستان استقلالی سواستفاده نکن وساکت باش برو.الانم دلت نسوخته بلکه فقط قصدت برهم زدن نیمه والا بتو هیچ ربطی ندارد پول هست یا نیست یاقراره ازکجا جوره یا تهاترشه.بتوچه نفوذی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس