کد خبر 1561753
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲
استقلال برای جذب آقای گل دست به کار می‌شود؟

فصل گذشته یکی از بازیکنان مورد علاقه استقلال برای جذب کاوه رضایی بود اما پر بودن لیست استقلال موجب شد تا این جابجایی انجام نشود.

به گزارش مشرق، کاوه رضایی بعد از اینکه به بهانه پر بودن لیست استقلال نتوانست پیراهن تیم سابقش را برتن کند راهی تراکتور شد اما در میانه های راه تصمیم به جدایی گرفت. فسخ قرارداد از سوی کاوه رضایی موجب شکایت باشگاه تراکتور و کشمکش های زیادی در این زمینه شد. کاوه رضایی اما در ابتدای فصل جاری پیراهن تیم سپاهان را برتن کرد اما این بار باشگاه بود که قرارداد را فسخ کرد.

بعد از فسخ قرارداد کاوه رضایی از سوی باشگاه سپاهان حالا در فضای مجازی بحث حضور این بازیکن در تیم استقلال به میان آمده است. این در حالی است که استقلال در خط حمله امیر ارسلان مطهری، آرمان رمضانی، مهرداد محمدی و گوستاوو را دارد. استقلال با دو مهاجم بازی می کند و به نظر می رسد در صورت جذب کاوه رضایی یکی از مهاجمان فعلی از لیست خارج می شود.

البته در مورد جذب کاوه رضایی از سوی استقلال تردیدهایی وجود دارد به این خاطر که هیچ مقامی از استقلال در مورد جذب این بازیکن حرفی نزده است. باید منتظر ماند و دید که آیا تیم استقلال برای جذب این بازیکن دست بکار می شود یا خیر.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس