وحشت آمریکایی‌ها از موشک‌های مقاومت

یک منبع امنیتی عراقی از تلفات و خسارات گسترده برجای مانده در پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در داخل سوریه بعد از حمله‌های پی در پی نیروهای مقاومت اسلامی خبر داد.

به گزارش مشرق، یک منبع امنیتی در استان الانبار در گفت‌وگو با خبرگزاری المعلومه عراق تاکید کرد: حمله‌های نیروهای مقاومت اسلامی علیه پایگاه‌های غیرقانونی آمریکا در داخل خاک سوریه تلفات انسانی و خسارت‌های مادی گسترده برای اشغالگران برجای گذاشته است.

وی در ادامه افزود: پدافند هوایی عناصر آمریکایی نتوانسته است مانع حمله‌های پی در پی موشکی و پهپادی نیروهای مقاومت اسلامی علیه پایگاه‌های آن‌ها در خاک سوریه شود.

این منبع امنیتی تصریح کرد: ادعاهای عناصر آمریکایی مبنی بر مقابله با حمله‌های نیروهای مقاومت دروغ بوده و اعتباری ندارد. این ادعاها برای سانسور شدت ضربات وارده به پایگاه‌های آمریکا در سوریه مطرح می‌شود.

وی اضافه کرد: در جریان حمله‌های موشکی و پهپادی تعدادی از عناصر آمریکایی کشته شده و تعداد دیگری از آن‌ها زخمی شده اند. نمی‌توان آمار دقیقی از تلفات آن‌ها ارائه داد چرا که آمریکایی‌ها به شدت از اماکن تحت کنترل خود در سوریه محافظت می‌کنند.

این منبع عراقی ادامه داد: موشک‌های مقاومت ترس و وحشت در میان اشغالگران آمریکایی به وجود آورده چرا که سیستم‌های دفاع هوایی آن‌ها نتوانسته مانع حمله‌های نیروهای مقاومت شود.

پیش از این یک مقام نظامی آمریکایی اعلام کرده بود: پایگاه‌ها و نظامیان آمریکایی در عراق و سوریه از روز هفدهم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون، (زمان اعلام آغاز عملیات مقاومت اسلامی عراق علیه آمریکایی‌ها) بیش از ۱۱۸ بار مورد حمله قرار گرفته است.

بنابر اعلام خبرنگار المیادین، مقاومت اسلامی عراق از روز هفدهم اکتبر عملیات‌های خودش را علیه پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه و عراق آغاز کرده و همچنان به این حمله‌ها ادامه می‌دهد.

مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌های خود تاکید می‌کند که این عملیات را در مخالفت با حضور نظامی آمریکا در منطقه و همچنین در پاسخ به جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی در حق مردم غزه، انجام می‌دهد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • GB ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    1 0
    آمریکا بقدری وحشت کرده که همین امروز با قطر به توافق رسیدند برای پابرجایی پایگاه العدید برای ده سال آینده😂
    • IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
      0 0
      سلام . # مرگ بر آمریکا و اسراییل .... # اللهم عجل لولیک الفرج
    • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
      0 0
      آره اح مق جون . خوبه فرق قطر رد با عراق و و سوریه نمیدونی. احتمالا اگه از اونجا هم بیرونشون کنن میگی توافق کرده در سومالی بمونه تا ده سال آینده.
  • IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    0 0
    سلام . # مرگ بر آمریکا و اسراییل .... # اللهم عجل لولیک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس