کد خبر 1561271
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱
کارشناس داوری: کمک داور جام جهانی رفته گل سپاهان را به اشتباه مردود کرد

حیدر سلیمانی کارشناس داوری به تحلیل قضاوت بازی سپاهان و شمس آذر پرداخت.

به گزارش مشرق، محیدر سلیمانی در مورد قضاوت دیدار شمس آذر قزوین و سپاهان که با برتری یک بر صفر شاگردان سعید دقیقی به پایان رسید، اظهار داشت: در صحنه گل مردود سپاهان محمدرضا منصوری به اشتباه پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد زیرا پس از برخورد شوت میلاد زکی‌پور به تیر دروازه و ریباند آن رضا اسدی که با سینه توپ را درون دروازه قرار داد در وضعیت آفساید نبود. در این صحنه بازیکن شماره ۶ شمس آذر آفساید را پر کرده بود.

وی افزود: محمدرضا منصوری کمک داور اول این بازی تجربه دو دوره حضور در جام جهانی و تورنمنت‌های بین‌المللی مختلفی را دارد اما مدتی است که از لیست داوران بین‌المللی کشورمان خارج شده و به همین دلیل شاید انگیزه سابق را نداشته باشد.

کارشناس داوری تصریح کرد:‌ در دقیقه ۱۰۰ نیز بازیکنان سپاهان اعتقاد داشتند حاج ملک باید برای آنها پنالتی بگیرد اما در آن لحظه بازیکن شمس آذر قزوین روی شهریار مغانلو خطایی انجام نداد و باید خطای مهاجم زردپوش اعلام می‌شد به همین دلیل تصمیم داور درست است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: در دقیقه ۸۰ هم داور باید آوانتاژ می‌داد در آن لحظه هیچ خطایی از جانب مدافع سپاهان و مهاجم شمس آذر رخ نداد اما در شرایطی که بازیکن تیم قزوینی در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان حریف بود داور به سود شمس‌آذر خطا گرفت این تصمیم هم درست نبود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • 7 مقدس IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    7 4
    خوب اینم از داور که گل سپاهان را آفساید اعلام کرد. از اونور هم گل پرسپولیس آفساید. واقعا فوتبال پاکم آرزوست با اینکه تاجی هستم ولی مکتب ما فقط دنبال فوتبال پاک هستش . باید عادلانه داوری کنند و هر کسی که حقش است قهرمان بشه
  • حمید IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    5 12
    هم پارسال رفت و برگشت بازی استقلال و سپاهان داوری بنفع سپاهان بود هم بازی این فصل امسال داوری بنفع سپاهان بود، میدونم با هزار میلیارد هزینه بابت خرید بازیکن سپاهان بازم نمیتونه قهرمان بشه،قضیه همون استیل آذین تکرار میشه که چند سال قبل اول فصل با اونهمه خرید و سروصدا وارد لیگ شد و با سر رفت دسته یک،حالا سپاهانم نمیتونه با ولخرجی و تخلف قهرمانی بیاره
    • رضا IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
      5 9
      خفه شوحرف مفت نزن
  • آرش بیرانوند IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    10 2
    به نظر من گل سپاهان هرچند درست بود و داور به اشتباه آفساید اعلام کرد، اماتیم شمس آذر در همان نیمه اول میتوانست با بازی خوبی که به اجرا گذاشت، اختلاف گلهاش رو به چهار تا پنج تا برسونه. و موقعیت های زیادی از دست دادند.
    • محمدعلی IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
      1 0
      اونوقت سپاهان موقعیت نداشت؟
    • Am IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
      0 0
      محمد علی من خودم ورزشگاه بودم اینقد دروازه بان شمس آذر نیمه اول بیکار بود میخاستیم براش تخمه بندازیم پایین.
  • GB ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    2 0
    خیلی عجیبه، واقعا با اینهمه بلایی که این فصل سر سپاهان آوردند و مورایس را هم فراری دادند، سپاهان برای چه چیزی وقت و سرمایه اش را هزینه این لیگ دربه داغون میکنه؟! چرا سپاهان از لیگ نمی‌کشه کنار تا کار را برای مافیای فوتبال خراب ایران راحت کنه؟
    • FR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
      0 0
      تیم داری صنایع، اشخاص برای مالیات ندادن و مالیات به شدت کمتر دادن تو حوزه فعالیتشونه. مدیران به هر خفتی باشه تن میدن و نگه میدارن. ولی از نظر من هوادار تیم منحل شه خیلی بهتره
  • عادل IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    0 0
    باز بهانه تراشی شروع شد. آخه چشماتون بازکنین.
  • کامبیز IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    0 0
    یه سری ها خیلی عالی دارند ازاین طرفداری بازیه باشگاها نان میخورند دمشون گرم.نان بلانسبت تو جهالت نگاه داشتن مردومه.
  • بی نام IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    1 0
    من گرچه سپاهانی نیستم اما در سه بازی حق سپاهان را خوردند تا دو تیم پایتخت بر فراز جدول نشینند با گلهای افساید ونادوری در حق تیمهای شهرستانی در ایران دو تیم حق قهرمانی دارند همه عاقلان میدانند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس