کد خبر 1561297
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱
کارشناس داوری: گل سپاهان آفساید بود/ حاج‌ملک با شهامت قضاوت کرد

کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: تصمیم‌های داور بازی سپاهان و شمس‌آذر صحیح بود و داور با شهامت قضاوت کرد.

به گزارش مشرق، هادی دزفولی با اشاره به روند دیدار تیم‌های سپاهان و شمس‌آذر قزوین و نحوه قضاوت حمید حاج‌ملک در این بازی اظهار کرد: هر چند این دیدار را به صورت کامل ندیدم اما اتفاقاتی که در نیمه دوم رخ داد با تصمیم‌های صحیح داور همراه و اعتراض‌های سپاهانی‌ها بی‌مورد بود.

وی ادامه داد: در صحنه‌ای که توپ به تیرک دروازه برخورد کرد هر چند در ادامه گل شد اما قبل از آن آفساید بود که کمک‌داور به درستی پرچم زد. در صحنه دیگری که بین مدافع و مهاجم در محوطه جریمه شمس‌آذر برخوردی به وجود آمد، داور به درستی سوت زد و خطایی که منجر به پنالتی باشد، نبود.

پیشکسوت داوری کشورمان یادآور شد: شهامت داور بازی در این دیدار مشهود بود اما واقعیت این است که به صورت کلی داوری در فوتبال ما با ضعف‌هایی همراه است. البته چند داور خیلی خوب داریم و باید امیدوار باشیم وضعیت داوری روز به روز بهتر شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ناهید IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    3 6
    داورها در حال بریدن سر پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان هستند. درویش و گل محمدی باید از پرسپولیس خداحافظی کنند. داورها استقلالی هستند. لعنت بر فوتبال استقلالی ایران.
    • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
      4 1
      کم حرف مفت بزن اگه داورها نبودن الان لنگ انتهای جدول جای اس خوزستان بود
    • محمد لنگی سوز IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
      3 1
      اگه لطف داورها نبود الان ۱۹ امتیاز داشتید
    • محسن IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
      1 0
      دختر خوب معلومه تازه هوادار فوتبال شدی و فوتبال رو با خاله بازی اشتباه گرفتی.الان این افتضاح بازیکنان دو تیم چه ربطی به داوری وتیم دیگه داره.البته از وقتی عاشق فوتبال شدی که بابا مسعود وتیم دولت مردان پرسپولیسی و امثال افشاریان در راس داوری نهایت عقده گشایی های خودشون رو در لیگ ایران به نمایش گذاشتند وبه این امر عادت کرده بودید.ولی همیشه دنیا به کام کودکان نیست.
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    1 1
    حتما گل پرسپولیس هم صحیح بوده!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس