۹ دی روز اتحاد برای پاسداشت انقلاب اسلامی در برابر بدخواهان است

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای به مناسبت سالروز حماسه نهم دی اعلام کرد که در مسیر دفاع از کیان، امنیت و منافع ملی میهن اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

به گزارش مشرق، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای یوم‌الله ۹ دی را گرامی داشت.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

حماسه ۹ دی جوشش بصیرت انقلابی مردم و تجلی اراده پولادین ملت شریف ایران برای دفاع از اسلام و انقلاب است، این جوشش و اراده توأم با غیرت دینی و ملی، نقطه عطفی در مسیر تعالی نهضت حسینی انقلاب اسلامی است.

یوم‌الله نهم دی، روز تفضل و توجه الهی به ملت ایران در سایه‌سار ولایت، وحدت کلمه و اتحاد برای پاسداشت انقلاب اسلامی در برابر نامحرمان، فتنه‌گران، منافقان و بدخواهان است.

حرکت عظیم و پرشور و شعور ملت ایران پیام روشن و مشتی محکم بر دهان بزدلان کینه‌توز داخلی و متجاسران خارجی بود که نقشه و توطئه‌های شیطانی‌شان از پشت پرده‌های پوشالی مخملین‌شان بیرون زد و بار دیگر حقانیت و مظلومیت ملت مقتدر ایران اسلامی در راه مبارزه با مستکبران را به تصویر کشید.

با تدبیر و آینده‌نگری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بر لزوم جمهوریت و اسلامیت و ذیل اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه و قانون اساسی پیشرفته، راه بر هرگونه فتنه‌گری و زیاده‌خواهی مسدود گشت و امروز به فضل الهی، رهبر فرزانه و حکیم جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با توکل و اعتماد و امیدوار به وعده‌های الهی این انقلاب را پیش می‌برد.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن گرامیداشت این روز مهم و با تقدیر از مردم همیشه در صحنه و بصیر ایران اسلامی ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند انقلاب و راه امام خمینی (رض) و شهدای عزیز، اعلام می‌دارد: همچنان بر عزم خود برای تقویت و پشتیبانی نیروهای مسلح پایبند بوده و دفاع از کیان، امنیت و منافع ملی میهن اسلامی‌مان در کنار نیروهای مسلح پر افتخار و قهرمان را وظیفه شرعی و ذاتی خود می‌داند و در این مسیر مقدس از هیچ کوششی فروگذار نخواهد نمود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس