بیانیه شورای ائتلاف به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی رمز و راز ماندگاری این انقلاب را در مجاهدت ، پایداری و موقعیت شناسی مردمی می داند که بار دیگر با حضور آگاهانه در انتخابات ۱۱ اسفند، افتخار دیگری خواهند آفرید.

به گزارش مشرق، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در چهاردهمین سالگرد حماسه ۹ دی با صدور بیانیه‌ای ضمن تقدیر از ملت فهیم ایران که آن حماسه ماندگار را خلق کردند، مردم را به حضور و مشارکت در انتخابات اسفندماه دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است:

و ذکرهم بایام الله ان فی ذلک لایات لکل صبار شکور/ ابراهیم ۵

حماسه ای که مردم موقعیت شناس کشورمان در یوم الله ۹ دی سال ۱۳۸۸ رقم زدند ، از روزهای فراموش ناشدنی تاریخ انقلاب اسلامی است که باید در حافظه تاریخی این کشور باقی بماند تا چراغ راه آیندگان باشد.

با گذشت ۱۴ سال از خلق آن رخداد تاریخی و شگفتی ساز، هنوز ابعاد شگرفی از آن رستاخیز مردمی در پرده حجاب معاصرت باقی مانده است و قلم زنان و تحلیل گران نتوانسته اند آن حماسه جاودانه را که با هوشیاری ، غیرتمندی ، دشمن شناسی و اقدام به هنگام ملت بزرگ ایران رقم خورده است را به درستی روایت کنند.

فتنه ۸۸ محصول طراحی نظام سلطه با همراهی و همگامی خواص بی بصیرت داخلی بود. مشارکت ۸۵ درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸، آرام و قرار را از دشمنان خارجی ربوده بود . اتاق فرمان دشمن که در آن سوی مرزها تشکیل شده بود با فریب خواص و اعلام تقلب از سوی کسانی که پیروز انتخابات ریاست جمهوری نبودند، فتنه ای را رقم زد تا شیرینی آن حماسه باشکوه را در کام ها تلخ نماید.

اشتباه محاسباتی دشمنان آنجایی رقم خورد که گمان می کردند با حمله به مساجد و آتش زدن قرآن ها و اهانت به محرم و عاشورای حسینی می توانند انتقام شکست های خود را از انقلاب اسلامی بگیرند غافل از آنکه هویت این سرزمین پیوندی عمیق و ریشه دار با معارف اسلامی و محبت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام دارد و مردمی که تاسوعا و عاشورای ۵۷ را خلق کرده بودند، در نهم دی ماه ۸۸ حساب خود را از صف سلطنت طلبان و منافقان و براندازان و دین ستیزان جدا کردند.

در این میان نباید از تدابیرسرنوشت ساز رهبری نظام اسلامی در آن دوران فتنه گون و فضای گرگ و میش گذشت. ایشان به درستی، راه خنثی سازی فتنه را در خشکاندن ریشه های آن می دانست و با صبوری مثال زدنی و روشنگری، پرده های نفاق و فریب را کنار زد تا آفتاب حقیقت چهره عیان نماید.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با گرامیداشت چهاردهمین سال یوم الله ۹ دی، رمز و راز ماندگاری این انقلاب را در مجاهدت ، پایداری و موقعیت شناسی مردمی می داند که بار دیگر با حضور آگاهانه در انتخابات ۱۱ اسفند امسال، برگه های افتخار دیگری برافتخارات ماندگارشان خواهند افزود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • منتقد گمنام IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    1 9
    الزَّبَدُ فَيَذْهَبُ . کف از بین میرود. رعد 17. محمود و میر حسین موج سوارانی بودند که با گذشت زمان ماهیت شان آشکار شد. حسن خمینی، شازده و قجر ماهیت شان معلوم است. طوفانی در راه است که زبد ها را به زباله دان تاریخ خواهد ریخت.
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    1 8
    ای رهبر ازاده اماده ایم اماده
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    1 8
    واقعا حماسه بزرگی بود.روز عاشورا مردم مقاومت دلیرانه ای علیه معاندان داشتند.
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    4 6
    حتما هم شرکت میکنیم!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس