تشییع پیکر شهید مدافع امنیت «شهریار بابایی» بر فراز دستان مردم

مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت «شهریار بابایی» با حضور پرشور مردم شهیدپرور کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش مشرق، صبح امروز با حضور پرشور مردم متدین و شهیدپرور شهر کرمانشاه، پیکر مطهر شهید مدافع امنیت «شهریار بابایی» تشییع شد.

در این مراسم اقشار مختلف مردم کرمانشاه از مقابل مسجد جامع تا میدان آزادی شهر کرمانشاه حضور یافتند و پیکر شهید بابایی را بر فراز دستان خود جهت خاکسپاری در باغ فردوس، به سوی گلزار شهدا بدرقه کردند.

محمدرضا یاری، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم، گفت: حوالی ظهر چهارشنبه(ششم دی‌ماه) در راستای مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر یکی از واحدهای انتظامی پلیس مواد مخدر استان در تعقیب و گریز دچار حادثه رانندگی می‌شوند.

وی ادامه داد: در این حادثه دو نفر از همکاران مجروح می‌شوند که یکی از همکاران حوالی ظهر پنجشنبه (هفتم دی‌ماه) علی‌رغم تلاش پزشکان و کادر درمان جان خود را از دست داده و به مقام شامخ شهادت نائل آمدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری مراسم تشییع از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه امروز،گفت: این شهید بزرگوار در قطعه شهدا باغ فردوس کرمانشاه به خاک سپرده می‌شود.

وی تصریح کرد: مراسم ختم و بزرگداشت این شهید والامقام نیز از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه تا ۱۶ امروز در مسجد علی بن ابی طالب (ع) واقع در فرهنگیان فاز یک خیابان فرهمند برگزار خواهد شد.

گفتنی است، از شهید بابایی ۲ فرزند دختر و پسر به یادگار مانده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    0 0
    شادی روحشان صلوات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس