تهاتر نفتی با چینی‌ها برای پرداخت هزینه ساخت ورزشگاه جدید تهران

وزیر ورزش و جوانان گفت: دغدغه‌هایی که مردم دارند و بدقولی‌هایی که در گذشته برای تکمیل پروژه‌ها انجام شده است اصولا به خاطر عدم تامین منابع بوده است. این درحالی است که منابع لازم برای تکمیل پروژه بزرگ ورزشی تهران را از محل تهاتر وزارت نفت با تفاهم‌نامه‌ای که با این وزارتخانه داریم تامین خواهیم کرد و از روز اول مهندس اوجی حمایت کامل را از این پروژه داشتند.

به گزارش مشرق، کیومرث هاشمی با اشاره به برگزاری جلسه نهایی تفاهم‌نامه همکاری احداث مجموعه بزرگ فرهنگی ورزشی شهر تهران که امروز با حضور معاون اول رییس‌جمهور برگزار شد، اظهار داشت: این مجموعه یک مجموعه بین‌المللی است به این معنا که تمام فدراسیون‌های ورزشی ما در عرصه بین‌المللی می‌توانند میزبانی رویدادهای بین‌المللی را در این مجموعه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: دغدغه‌هایی که مردم دارند و بدقولی‌هایی که در گذشته برای تکمیل پروژه‌ها انجام شده است اصولا به خاطر عدم تامین منابع بوده است. این درحالی است که منابع لازم برای تکمیل این پروژه را از محل تهاتر وزارت نفت با تفاهم‌نامه‌ای که با این وزارتخانه داریم تامین خواهیم کرد و از روز اول مهندس اوجی حمایت کامل را از این پروژه داشتند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: دغدغه‌ای برای پرداخت پول به پیمانکار مجموعه نخواهیم داشت و بلافاصله به ازای کاری که در مجموعه صورت می‌گیرد نفت پرداخت می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • AE ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    3 2
    برگشتیم به دوران قبل از هخامنشیان ، آخه هخامنشیان هم با سکه طلا معامله می کردند ، حالا نفت می دیم و ورزشگاه می گیریم راستی میشه بجای ورزشگاه از چینی ها درخواست کنیم خطوط ریلی کشور را تکمیل و توسعه بدهند ؟ و یا در مقابل نفت ازشون تکنولوژی دریافت کنیم آخه ورزشگاه در این اقتصاد به چه درد می خوره البته ممکنه پای مافیای فوتبال هم در میان باشه
    • TR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
      0 5
      تاریخ هخامنشیان دروغ بزرگی بود برای فریب احمق های مثل تو
    • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
      0 1
      20 میلیارد دلار طلب دولت روحانیه. شما نگران نباش.
    • AE ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
      1 1
      مرگ بر ترکیه
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    0 1
    نفت بدین خودرو بگیرین تا بهانه ارز نیارین اکثر برندهای مطرح در چین کارخانه دارندد
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    1 0
    آفرین دیگه چیا رو با نفت معامله کردین؟ چرا هیچ ساختاری نیست مردم بدونن پول و درامد چی میشه؟ تا کی همه چی غیرشفاف باشه با ادعای امنیتی بودن اوضاع؟ این شرایط حساس کنونی کی تموم میشه؟
  • عماد US ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    0 4
    60 سال پیش مهندس شاپور طاحونی و عبدالحسین فرمانفرمایان استادیوم آزادی را طراحی کردند و پیمانکاران داخلی هم اونو اجرا کردند و بعد از ساخت تبدیل به یکی از بهترین استادیوم های جهان شد حالا بعد از 60 سال میخایم یه ورزشگاه بی کیفیت اونم به وسیله چین بسازیم تازه اونم از طریق تهاتر بسازیم واقعا متاسفم وطن
  • عماد US ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    0 0
    اصلا مجموعه ورزشی آزادی را طراحی کردند و ساختند و نه فقط ورزشگاه آزادی را
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    0 0
    اگر منظور کسب رضایت مردم هست، کنترل تورم رضایت خیلی بیشتری ایجاد می کرد و خیلی بیشتر نشانه کفایت دولت بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس