طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۱ فلسطینی شهید و ۳۸۴ نفر زخمی شدند

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین تاکید کرد که در نتیجه حمله‌های ۲۴ ساعت گذشته رژیم صهیونیستی به غزه، ۲۰۱ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش مشرق به بنقل از الجزیره، اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که حمله‌های ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به غزه، شهادت دست‌کم ۲۰۱ فلسطینی و زخمی‌شدن ۳۸۴ نفر دیگر را در پی داشته است.

القدره افزود: نظامیان اشغالگر اسراییلی در برخی منطقه‌های غزه مرتکب اعدام صحرایی فلسطینیان شدند. هیچ تخت خالی‌ای در بیمارستان‌های غزه وجود ندارد و بیمارستان‌ها تعدادی برابر با ۲۵۰ درصد ظرفیت خود را در بر گرفته‌اند.

وی ادامه داد: زخمی‌هایی که به بیمارستان‌ها منتقل می‌شوند دچار سوختگی درجه ۳ شده‌اند. اشغالگران از تسلیحات ممنوعه بین‌المللی علیه غیرنظامیان استفاده می‌کنند.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه گفت: بیش از ۷۰ درصد قربانیان حمله‌های اسراییل به غزه را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند. وتوهای صورت‌گرفته از سوی آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل متحد موجودیت فلسطینیان در نوار غزه را در معرض خطر قرار داده است.

پیش از این نیز وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرده بود که شمار شهیدان حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به غزه به ۲۰۴۲۴ نفر و شمار زخمی‌های این حمله‌ها نیز به ۵۴۰۳۶ نفر افزایش پیدا کرده است. همچنین سخنگوی سازمان‌های امدادی غزه نیز تاکید کرده بود که از آغاز جنگ تاکنون ۴۰ نفر از نیروهای امدادی این باریکه به شهادت رسیده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس