شمار شهیدان غزه از ۱۹ هزار و ۶۰۰ نفر فراتر رفت

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که از هفتم اکتبر تاکنون ۱۹۶۶۷ فلسطینی به شهادت رسیده و ۵۲۵۸۶ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

به گزارش مشرق، اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه در سخنانی جدیدترین آمار شهیدان و زخمی‌های حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به غزه را اعلام کرد.

القدره تاکید کرد که در نتیجه جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر تاکنون ۱۹۶۶۷ فلسطینی به شهادت رسیده و ۵۲۵۸۶ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: در ساعت‌های گذشته ۲۱۴ شهید و ۳۰۰ زخمی به بیمارستان‌های غزه منتقل شده‌اند و هم‌چنان شمار زیادی از قربانیان زیر آوارها یا در مسیر انتقال به بیمارستان‌ها هستند.

القدره ادامه داد: نظامیان اشغالگر اسراییلی در ساعت‌های گذشته ۱۷ جنایت را در منطقه‌های مختلف نوار غزه مرتکب شدند. از بین بردن تاسیسات بهداشتی و پزشکی در شمال غزه با هدف آواره‌سازی ۸۰۰ هزار نفر و محروم‌نمودن هزاران زخمی و بیمار مزمن از مراقبت پزشکی صورت می‌گیرد.

وی گفت: حمله‌های اسراییل به بخش‌های پزشکی و بهداشتی غزه شهادت ۳۱۰ نفر از کادر پزشکی و تخریب ۱۰۲ خودرو امدادی و خروج آن‌ها از روند خدمت‌رسانی را در پی داشته است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    1 1
    عملا غزه به اشغال اسرائیل در آمده و غزه رایهود غاصب تصاحب کردو حماس از بین رفته ورهبران حماس هم متواری شدند و فرار کردند. برعکس پیش گویی های متوهمانه و راحت طلبانه ، اسرائیل یاغی نه تنها از بین نرفت بلکه توسعه هم پیدا کرد. با در خانه نشستند وتوهم زدن اسرائیل هیچ وقت از بین نمی رود. نابودی اسرائیل نیاز به جهاد دول اسلامی دارد .
    • ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
      0 0
      باید فریاد مرگ با آمریکا، اسرائیل و ارتجاع فضای سراسر کشورهای اسلامی را پر کند باید فریاد مرگ با آمریکا، اسرائیل و ارتجاع فضای سراسر کشورهای اسلامی را پر کند باید فریاد مرگ با آمریکا، اسرائیل و ارتجاع فضای سراسر کشورهای اسلامی را پر کند باید فریاد مرگ با آمریکا، اسرائیل و ارتجاع فضای سراسر کشورهای اسلامی را پر کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس