تحلیلگر صهیونیست: اسرائیل در باتلاق غزه فرو رفته است

خبرنگار و تحلیلگر امور نظامی و امنیتی صهیونیست در سخنانی وضعیت نوار غزه برای نظامیان رژیم اشغالگر را به منزله یک باتلاق توصیف کرده که در حال بلعیدن صهیونیست‌ها در خود است.

به گزارش مشرق از خبرگزاری سما، "یوسی یشوا" خبرنگار امور نظامی و امنیتی روزنامه یدیعوت آحارونوت معتقد است که باتلاق غزه از یک عبارت توخالی به واقعیتی پیچیده و دشوار برای ارتش رژیم اشغالگر و نظامیان آن تبدیل شده است.

وی گفت: «این همان سناریویی است که جنبش حماس با مخفی شدن در تونل‌ها، هدف قرار دادن خانه‌های محل حضور نظامیان ارتش و پرتاب راکت‌های ضد زره، از چند سال قبل برای آن آماده شده بود».

یشوا ادامه داد که این شرایط و تدارکاتی که حماس در طول سالیان متمادی انجام داده، منجر به پرداخت هزینه های سنگین توسط ارتش رژیم اسرائیل شده است.

وی همچنین به نقل از یک منبع نظامی که نامی از او نبرده است، گفت: جنگ زمان زیادی خواهد برد و اسرائیل باید بهای سنگینی بپردازد.

رژیم صهیونیستی که با هدف از بین بردن گروه‌های مقاومت فلسطین از جمله حماس و آزادی اسرای خود به غزه لشکرکشی کرده بود، بعد از هفته‌ها جنایت در این منطقه به اهداف خود نرسید و به مذاکره با مقاومت روی آورد.

زیاده خواهی تل‌آویو در برنامه تبادل اسرا موجب شکست مذاکرات و در نهایت از سرگیری جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شد.

ارتش اشغالگر صهیونیستی صبح جمعه (دهم آذرماه) پس از پایان موعد آتش بس موقت و هفت روزه در غزه، بمباران این باریکه را ازسر گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    0 0
    اسراییل میخواد بگه من خطر ناکم بله همه کسای که با شما میجنگند میدانند شما خطر دارید قبلا نسل کشی شما را دیدن انها مجبورن باری هویت خود بجنگند انهاباعلم به خطر درگیر میشند راه دیگری پیداکنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس