کد خبر 1558556
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱
تیم ملی والیبال یا مهدکودک؟

اختلاف‌ها در تیم ملی والیبال و علنی کردن آنها موجب شده تا برخی‌ها آن را به مهدکودک تشبیه کنند.

به گزارش مشرق، «رفاقت بازیکنان با این اختلاف نظرها کنار نمی‌رود»؛ این جمله کلیدی وحید مرادی در نشست خبری‌اش بود که درمورد اختلاف نظر بین سید محمد موسوی و میلاد عبادی‌پور آن را مطرح کرد.

وحید مرادی، سرپرست فدراسیون والیبال چندی پیش در مورد اختلاف بین موسوی و عبادی‌پور اظهار داشت: دوستانی که در سطح قهرمانی ورزش کردند در جریان هستند که اختلاف نظر بین همه بازیکنان وجود دارد، اما رفاقت بازیکنان با این اختلاف نظرها کنار نمی‌رود. وقتی سید موسوی به تیم ملی آمد اولین عکس‌العمل را عبادی‌پور داشت و فوراً اعلام کرد به دلیل کسوت و سابقه موسوی او باید کاپیتان باشد؛ البته که برخی دوستان صحبت‌هایی مطرح کردند، اما ما به عنوان فدراسیون چنین برداشتی نداریم که این دو بازیکن با هم اختلاف دارند. اگر هم اختلافی وجود داشته باشد این وظیفه سرمربی تیم ملی است که بازیکنان را به خط کند و اختلاف نظرها و مشکلات برطرف شود.

تیم ملی والیبال یا مهدکودک؟

مرادی در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود اختلاف عبادی‌پور و موسوی بسیار عمیق است، عنوان کرد: چیزی که شما برداشت می‌کنید با اطلاعاتی که ما داریم قدری متفاوت است. در همان جلسه اولی که موسوی آمد آقای عبادی پور رسماً کاپیتانی را داد؛ نه فدراسیون گفته بود و نه کسی دیگر. این حرکتی است که بین ورزشی‌ها اتفاق می‌افتد. کمک کننده باشید که اگر اختلاف نظری وجود دارد به آنها دامن بزنیم چون چیزی را حل نمی‌کند. اگر اختلاف نظری وجود دارد که خیلی هم خوب است وجود دارد اما باید کمک کنیم دوستی‌ها محکم‌تر شود. میلاد عبادی پور و موسوی ظرفیت های برای والیبال هستند.

بیشتر بخوانید:

بازگشت گزینه‌های قدیمی والیبال به میز آقای سرپرست

این صحبت‌ها در شرایطی مطرح شد که والیبال ایران از چند ماه پیش تا به الان در حال سپری کردن عجیب‌ترین روزهای خود است؛ از نتایج کابوس‌وار شاگردان عطایی در لیگ ملت‌ها، قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک گرفته تا بلاتکلیفی در بحث انتخابات ریاست فدراسیون و انتخاب سرمربی تیم ملی که همچنان مبهم است.

موضوع عجیبی که این روزها هم همچنان ادامه پیدا کرده اختلاف بین دو ستاره والیبال ایران است که حتی بحث آن به نشست خبری سرپرست فدراسیون هم کشیده شد؛ جایی که عبادی‌پور با آنفالو کردن سید محمد موسوی و بهروز عطایی آتش شایعات اختلاف با این دو نفر را شعله‌ور کرد. برخی‌ها در همان زمان این اختلاف‌ها را به اتفاقات سال گذشته تیم ملی و بحث کاپیتانی ربط دادند که البته هیچگاه تایید یا تکذیب نشد.

در آن مقطع زمانی و درست هنگامی که تیم ملی درگیر رقابت‌های انتخابی المپیک بود بهروز عطایی پاسخ میلاد عبادی‌پور را داد و او را آنفالو کرد، اما محمد موسوی ترجیح داد در آن زمان این کار را انجام ندهد و حالا بعد از گذشت حدود ۳ ماه از آن اتفاق محمد موسوی نسبت به این کار واکنش نشان داد و او هم حالا عبادی‌پور را آنفالو کرده است.

تیم ملی والیبال یا مهدکودک؟

مشخص نیست چرا هیچکس به عنوان بزرگتر وارد این ماجرا نمی‌شود که در نهایت ترکش‌های این اختلاف‌های بچه‌گانه به تیم ملی نخورد؟ یکی از کارشناسان و پیشکسوتان والیبال که نخواست نامش مطرح شود در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد این اتفاقات اظهار داشت: واقعاً در شان ورزشی همچون والیبال نیست که شاهد چنین رفتارهایی باشد. ای کاش بازیکنان به جای اینکه درگیر چنین مسائل کودکانه‌ای باشند به موضوعات بزرگتری همچون حضور در المپیک فکر کنند. تصور می‌کنم که آقایان تیم ملی را با مهدکودک اشتباه گرفته‌اند و به نظرم در چنین شرایطی نیاز است که یک بزرگتر وارد ماجرا شود و مشکل را به صورت ریشه‌ای حل کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ... IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    1 0
    بندازید بیرون ایران پر از جوانهای با انگیزه وتازه نفس دوران اینها تموم شده چرا مسئولان ایران فقط در زمان جنگ به جوانها اعتماد میکنن در مورد مسئولیت دادن اعتماد ندارن
  • هاشمی IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    0 0
    نگذارید تلاشهای مرحوم یزدانی خرم ازبین برود،اوخیلی تلاش کرد وگرنه قدیمیا میدونند که قبل ازین ما همسطح باتیم پاکستان بودیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس