بازگشت گزینه‌های قدیمی به میز آقای سرپرست؛ پیاتزا از تیم ملی والیبال دور شد؟

سرپرست فدراسیون والیبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی با گزینه‌های قدیمی وارد مذاکره مجدد شده است.

به گزارش مشرق، چندی پیش وحید مرادی، سرپرست فدراسیون والیبال در خصوص گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال اظهار داشت: با بیش از ۱۵ مربی برجسته والیبال جهان و گزینه‌های ایرانی وارد مذاکره شدیم. در نهایت ۴ گزینه برای ما باقی ماند. تلاش ما این است که تا بهمن ماه با گزینه مورد نظر به توافق برسیم تا کارش را شروع کند. توماس توتولو، ولادیمیر آلکنو و روبرتو پیاتزا و سعید معروف گزینه‌های اصلی ما هستند و ما به استفاده ترکیبی از آنها هم فکر می‌کنیم.

پیش از این محمدرضا داورزنی ریاست فدراسیون والیبال را برعهده داشت و گزینه‌های مدنظر وی بیشتر بودند؛ او از بلنجینی و پیمان اکبری هم به عنوان گزینه‌های مدنظر فدراسیون نام برده بود، اما با تغییراتی که در راس فدراسیون صورت گرفت و وحید مرادی سکاندار فدراسیون شد گزینه‌های حضور روی نیمکت تیم ملی هم کاهش پیدا کردند.

بیشتر بخوانید:

واکنش لورنزتی به مذاکره‌ با فدراسیون والیبال ایران

در روزهای گذشته شنیده می‌شد که توافقات نهایی با روبرتو پیاتزا حاصل شده است، اما حالا گفته می‌شود که وحید مرادی برای انتخاب سرمربی تیم ملی با گزینه‌هایی همچون بلنجینی، هینن و ... هم وارد مذاکره مجدد شده است. این در شرایطی است که هینن بارها برای حضور در تیم ملی ایران به صورت مستقیم و غیر مستقیم چراغ سبز نشان داده بود و بلنجینی هم گزینه جدی برای هدایت تیم ملی والیبال بلغارستان محسوب می‌شود.

شنیده‌ها حاکی از این است که بلنجینی در صورت عدم توافق نهایی با بلغارستان شانس بیشتری برای حضور در ایران دارد. این در شرایطی است که پیش از این برخی رسانه‌ها از احتمال حضور لورنزتی در تیم ملی والیبال ایران خبر داده بودند که او در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس این موضوع را تکذیب کرد.

نکته جالب توجه این است که همچنان توماس توتولو، مربی سرشناس والیبال دنیا به عنوان گزینه نخست برای دستیاری در تیم ملی ایران به شمار می‌رود. حالا باید منتظر ماند و دید که وحید مرادی چه زمانی و با چه گزینه‌ای به توافق نهایی خواهد رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس