کد خبر 1556483
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷
سایه پیاتزا حوالی نیمکت تیم ملی والیبال ایران

به نظر می‌رسد توافقات نهایی برای حضور پیاتزا روی نیمکت تیم ملی والیبال ایران حاصل شده است.

به گزارش مشرق، چندی پیش وحید مرادی، سرپرست فدراسیون والیبال در خصوص گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال اظهار داشت: با بیش از ۱۵ مربی برجسته والیبال جهان و گزینه‌های ایرانی وارد مذاکره شدیم. در نهایت ۴ گزینه برای ما باقی ماند. تلاش ما این است که تا بهمن ماه با گزینه مورد نظر به توافق برسیم تا کارش را شروع کند. توماس توتولو، ولادیمیر آلکنو و روبرتو پیاتزا و سعید معروف گزینه‌های اصلی ما هستند و ما به استفاده ترکیبی از آنها هم فکر می‌کنیم.

سرمربی ایتالیایی روی نیمکت تیم ملی والیبال ایران؟

پیش از این محمدرضا داورزنی ریاست فدراسیون والیبال را برعهده داشت و گزینه‌های مدنظر وی بیشتر بودند؛ او از بلنجینی و پیمان اکبری هم به عنوان گزینه‌های مدنظر فدراسیون نام برده بود، اما با تغییراتی که در راس فدراسیون صورت گرفت و وحید مرادی سکاندار فدراسیون شد گزینه‌های حضور روی نیمکت تیم ملی هم کاهش پیدا کردند.

حالا از راهروهای فدراسیون خبر می‌رسد که مذاکرات با روبرتو پیاتزا به مراحل پایانی خود رسیده است. او چندی پیش برنامه‌های خود را به صورت مکتوب برای فدراسیون ایران ارسال کرد که حدود ۱۰۰ صفحه بود. پیاتزا هم اکنون سرمربی تیم ملی والیبال هلند است و گفته می‌شود درصورت حضور در ایران، توماس توتولو به عنوان دستیارش روی نیمکت تیم ملی حاضر خواهد شد.

اخیرا رسانه‌های والیبالی جهان هم به موضوع حضور پیاتزا در ایران اشاره کرده‌اند. در همین راستا یک رسانه لهستانی نوشت: «سِمت سرمربیگری تیم ملی ایران مورد توجه مربیان صاحب نام از سراسر جهان است. جای تعجب نیست؛ این کشور خاورمیانه هر سال استعدادهای جدید تولید می‌کند و تا همین اواخر او یک قدرت قابل توجه در نقشه جهانی والیبال بود. مشکل اینجاست که پس از مقام ششمی جهان در سال ۲۰۱۴ و پنجمی بازی های المپیک ۲۰۱۶، رنکینگ ایرانی ها کاهش قابل توجهی داشته است و قرار است این وضعیت توسط سرمربی جدید تغییر کند.

این رسانه لهستانی در ادامه به نام روبرتو پیاتزا اشاره کرد و او را جدی‌ترین گزینه برای نشستن روی نیمکت تیم ملی والیبال ایران معرفی کرد.

سرمربی ایتالیایی روی نیمکت تیم ملی والیبال ایران؟

پیاتزا ۵۵ ساله و ایتالیایی از سال ۲۰۱۹ سرمربی تیم ملی هلند است و قرارداد او تا سال ۲۰۲۴ اعتبار دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    0 0
    آلکنو و ویتالی هنین گزبنه های بهتری بودن.پیتازا در هلند چه کرد آخه.نمیر عبدالعزیز نبود هلند یه برد هم کسب نمیکرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس