ابوعبیده: در ۷۲ ساعت گذشته ۴۱ جنگ‌افزار دشمن را منهدم کردیم

سخنگوی گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که مبارزان قسام موفق شده‌اند در ۷۲ ساعت گذشته ۴۱ جنگ‌افزار ارتش رژیم صهیونیستی را منهدم کنند.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) در سخنانی از انهدام کلی یا جزیی ۴۱ جنگ‌افزار ارتش رژیم صهیونیستی توسط مبارزان قسام در ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.

ابوعبیده گفت: مبارزان ما موفق شدند ۲۵ نظامی صهیونیست را به هلاکت برسانند و ده‌ها نظامی دیگر را نیز زخمی کنند. نظامیان صهیونیست که به نوار غزه نفوذ کرده‌اند با خمپاره، راکت و بمب‌های ضدسنگر و ضدنفر هدف قرار گرفتند، مبارزان ما با این نظامیان به صورت تن‌به‌تن درگیر شدند و تیم‌های نجات ارتش رژیم صهیونیستی نیز هدف گرفته شدند.

وی افزود: ۲ تونل و یک خانه بمب‌گذاری شد و در حضور نظامیان اشغالگر منفجر شد. همچنین تک‌تیراندازان ما یک نظامی صهیونیست دیگر را هدف قرار دادند.

ابوعبیده گفت: مبارزان ما مقرها و اتاق‌های فرماندهی میدانی دشمن را در تمامی محورهای نبرد در نوار غزه با خمپاره و موشک هدف قرار دادند.

وی در ادامه افزود: ما تل‌آویو را موشک‌باران کردیم. علاوه بر این کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی را نیز با چندین موشک هدف قرار دادیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    7 0
    صد تا تک تیرانداز جوان و حرفه ای اگر بروند لبنان و از مرز یا ورود به داخل غاصبها انها را هر روز صد نفر بزنند خیلی خوبه
    • ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      0 0
      مرگ بر امریکای جهانخوار ادمکش بدکار درود بر انقلاب اسلامی بعد از زلزله مهیب منجیل و بم با 70 هزار جانباخته در خانه های از پهلوی مانده به رغم خرابکاری نوچه های غربگرا در اقتصاد اختلاس برجام ننگین بتون ریزی گرای دانشمندان طوری خانه ها را طراحی کرد که حتی با زلزله مهیب 7.3 کرمانشاه متاسفانه بیش از 700 هموطن از بین نرفتند و و سریع یک ساله خانه ها را بازسازی کرد
  • ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    0 0
    قهرمان عربها می تونند افتخار کنند و احساس کنند در جنگ نابرابر یکی از طرف اونها آنقدر قهرمانه افکار عمومی جهان عرب یعنی جوانان جهان عرب را و اسلام را هم هدف بگیری بطوری که هروز اخبار غزه را دنبال کنند
  • علی ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    0 5
    درود به شرف اردوغان درمدت کوتاه خانه برای زلزله زدگان ساخت واکنون برای بهبود وضع اقتصادی کشورش بااعراب روسیه ،اکراین ارتباط بر قرار میکند ما برجام را پاره کردیم حالا وزیر خارجه بیسواد را به سوریه وقطر میفرستیم وبرای برجام پاره شده التماس میکنیم
    • رضا ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      3 0
      این جنفنگیان فقط می تونه از سمت منافقین و صهیونیستهای اشغال باشه بی شرف برجام سند نوکری تمام عیار تو جلو آمریکا فقط به قیمت پر کردن شکمت بود یکم بفهم لعنتی نفهم برو تاریخ قرار دادهای ننگین که در گذشته دولت ها و حکومت های بی سواد داخلی با عجنبی ها بستند رو بخون
    • ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      2 0
      نگاهی به تورم ترکیه کن-بعد بگو بهبود اوضاع اقتصادی ترکیه!! ثانیا امریکا زد زیر میز برجام به خیال اینکه ایران التماسش میکنه الان امریکاست که در یک شب سه بار نامه با لحن ملتمسانه برای ایران میفرسته-رابعا اواره البانی الان اواره کجایی؟؟؟؟
  • ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    3 0
    دمتون گرم
  • ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    1 0
    به خدا قسم اگه مردم فلسطین بر علیه سازشکاری قیام کنن و به مقاومت غزه بپیوندند کار رژیم صهیونیستی یکسره میشه ، اینهمه تعلل برای چیست؟
  • ممدجفر IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    0 0
    متاسفانه نیروهای غیرنظامی صهیونیست توی خیلی کشورها رخنه کردن و ماهانه حقوقشون غیرمستقیم بحسابشون واریز میشه توی همین ایران صهیونیست‌های ناشناس با هویت و شناسنامه جعلی با اهداف خصمانه از تغییر رسم و رسوم وفرهنگ گرفته تا سست کردن دین و اعتقاد و بی حرمتی به ائمه و رهبر و ارزش‌های دینی مث حجاب و ناموس پرستی مشغول شیطنت هستن. حتی به عنوان دانشجو . استاد. معلم. دبیر. مجلسی. وزیر و...و... دارن با لجن پراکنی. ترویج فساد . سیاه نمائی. دلسردی جوانان. ریشه نظام رو خشک میکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس