القسام: ۴۸ نظامی اسرائیلی کشته شدند

ابوعبیده سخنگوی گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) یکشنبه شب اعلام کرد که نیروهای این گروه در ۴ روز گذشته، ۴۸ نظامی صهیونیست را کشته‌اند و ده‌ها نفر نیز زخمی شدند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه الجزیره قطر، ابوعبیده تأکید کرد: ۳۵ خودروی نظامی اسرائیل را منهدم کردیم.

وی ادامه داد که نیروهای القسام در این مدت، ۲۴ مأموریت نظامی انجام داده‌اند که شامل حملات خمپاره‌ای و بمب‌های ضد نفر و درگیری مستقیم با نظامیان صهیونیست بوده است.

سخنگوی القسام اضافه کرد: مجاهدان ما مقرها و اتاق فرماندهی دشمن و محل نیروهای آنها را با خمپاره، موشک‌های کوتاه‌برد را در همه محورهای جنگی در نوار غزه هدف قرار دادند.

وی همچنین از موشک باران شهر تل‌آویو خبر داد.

رژیم صهیونیستی که با هدف از بین بردن گروه‌های مقاومت فلسطین از جمله حماس و آزادی اسرای خود به غزه لشکرکشی کرده بود، بعد از هفته‌ها جنایت در این منطقه به اهداف خود نرسید و به مذاکره با مقاومت روی آورد.

زیاده خواهی تل آویو در برنامه تبادل اسرا موجب شکست مذاکرات و در نهایت از سرگیری جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شد.

ارتش اشغالگر صهیونیستی از صبح جمعه (دهم آذرماه) پس از پایان موعد آتش بس موقت در غزه، بمباران این باریکه را از سرگرفت که در جریان آن تاکنون بیش از ۲۰ هزار فلسطینی شهید و بیش از ۵۲ هزار تن دیگر نیز زخمی شده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    7 0
    خدا را شکر، خداوند به بازوان نیروهای قسام قدرت بده
    • IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
      3 1
      از خاک خودت محافظت کن، غزه از این همه گل مراقبت کن، غزه تا لحظه زیبای شکفتن در خون با جان و تنت مقاومت کن، غزه از خاک خودت محافظت کن، غزه از این همه گل مراقبت کن، غزه تا لحظه زیبای شکفتن در خون با جان و تنت مقاومت کن، غزه از خاک خودت محافظت کن، غزه از این همه گل مراقبت کن، غزه تا لحظه زیبای شکفتن در خون با جان و تنت مقاومت کن، غزه از خاک خودت محافظت کن، غزه از این همه گل مراقبت کن، غزه تا لحظه زیبای شکفتن در خون با جان و تنت مقاومت کن، غزه از خاک خودت محافظت کن، غزه از این همه گل مراقبت کن، غزه تا لحظه زیبای شکفتن در خون با جان و تنت مقاومت کن، غزه
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    3 1
    در عوض اسرائیل روزانه ۲۰۰نفر را شهید میکند و صدایی هم از مسلمانان شنیده نمیشود!!!
  • IR ۰۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    5 1
    الهم لک الحمد حمد الشاکرین
  • رضا IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    4 1
    تو رو به خدا بگذارید ما بریم با اسرائیل بجنگیم
    • علیرضا IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
      0 4
      خب چرا نمیری؟؟؟دروغ میگن که راه ها بسته هست ..هر روز کلی سلاح وموشک برای فلسطینی ارسال میشه از طریق تونل ها از همون راه میتونی وارد میدان جنگ بشی..اگه واقعا خودت بخوای شرکت کنی مطمعنا راه هست..منتها حواس باشه اونا دیگه مردم معترض به گرونی وحجاب ایران که بدون اسلحه باشند نیستند.همشون دوره دیده ومیدان جنگ دیده هستند.احتمال اینکه برگردی تقریبا زیر صفر درصد هست ..پس اگاهانه تصمم بگیر.من هم برای تو وسایر همفکران ارزوی شهاد دارم چون میدونم خواسته قلبی شماهاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس