کد خبر 1557517
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
آخرین وضعیت پرونده اکبر طبری از زبان ستایشی

ستایشی درباره آخرین وضعیت پرونده کثیرالشاکی ونیک فاینانس گفت: پرونده این شرکت در ناحیه ۳۱ دادسرای عمومی انقلاب تهران ویژه رسیدگی به جرایم رایانه‌ای است.

به گزارش مشرق، ستایشی درباره آخرین وضعیت پرونده کثیرالشاکی ونیک فاینانس گفت: پرونده این شرکت در ناحیه ۳۱ دادسرای عمومی انقلاب تهران ویژه رسیدگی به جرایم رایانه‌ای است.

وی افرود: متأسفانه ونیک فاینانس یک شرکت غیرقانونی هرمی است که مبادرت به عضوگیری و اخذ وجوه از طریق صرافی و طرق دیگر به صورت ارزهای خارجی اقدام کرده است.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: فعالیت این شرکت از سال ۹۸ آغاز و تا سال ۱۴۰۱ ادامه داشته که باید کنترل و بررسی فعالیت این شرکت انجام می‌شد؛ در اواخر فعالیت شرکت از طریق پخش توکن مبادرت به فروش رمز ارز کرده است و این شرکت عده زیادی را در عضویت دارد که عده‌ای طرح شکایت کرده‌اند.

ستایشی ادامه داد: ۷ نفر از مدیران و سرکرده‌های این شرکت تحت پیگرد قانونی قرار گرفته‌اند و تمامی این افراد در کشورهای امارات، ترکیه و مالزی هستند و از طریق پلیس اینترپل اعلان قرمز شده است.

وی بیان کرد: مجدانه پیگیر هستیم با همکاری ضابطین و افراد گرفتار در این قضیه بتوانیم حقوق مردم را تادیه کنیم و دقت کنیم در دام این کلاهبرداران نیافتیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس