کد خبر 1557367
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷
ایران رای دادگاه‌های بدوی و تجدید نظر درمورد حمید نوری را محکوم کرد

ناصر کنعانی گفت: جمهوری اسلامی ایران رأی دادگاه‌های بدوی و تجدید نظر درخصوص آقای حمید نوری شهروند ایرانی را از اساس غیرقابل قبول دانسته و به شدت آن را محکوم می کند. 

به گزارش مشرق، ناصر کنعانی سه شنبه شب تصریح کرد: جای تأسف است که دادگاه سوئد بدون توجه به موازین دادرسی عادلانه، به صدور چینین رأی مخربی مبادرت کرده است.

وی گفت: متاسفانه دستگاه قضائی سوئد با قرار گرفتن در کنار گروهک های تروریستی که دهه هاست مشغول انجام شنیع ترین اعمال تروریستی و ضدبشری علیه مردم ایران، عراق و حتی اروپا هستند، اینگونه منافع دو ملت و روابط قدیمی، تاریخی و ریشه دار دو کشور را در معرض خطر قرار داده اند.

کنعانی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران براساس وظایف ذاتی خویش در دفاع از حقوق شهروندان خود، از تمام ظرفیت ها و امکانات قانونی برای رهایی شهروند یادشده از چنگال بی عدالتی استفاده کرده و تا استیفای کامل حقوق شهروند خویش به تلاش های خود ادامه خواهد داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران حق خود را برای برداشتن گام های متناسب محفوظ می داند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    0 0
    قلم قاضی بشدت مانند شمشیر دو لبه تیغ و برنده است و هر اشتباه مرگباری میتواند گران تمام شود. پناه بر خدا و مهدی فاطمه😔😔😔
  • ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    1 7
    باید اون جاسوس سوئدی که دستگیذ شده حکم اعدام بگیرد. تا مبادله انجام شود
  • مهدی ۰۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    1 5
    اقای وزارت خارجه چرا اینقدر شما ها بی خیال هستید مقابل به مثل کنید. اینقدر با این اروپایی ها مماشات نکنید.
  • ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    1 0
    برادر من غرب با هر کسی که با نظام جمهوری اسلامی ایران مخالف باشد فرقی ندارد منافقین باشد، اسرائیل باشد اپوزیسیون های کثیف باشند اختلاس گران فراری باشند و خائن ها باشند یا بهاییان ضاله...کنار آنها بر علیه جمهوری اسلامی ایران خواهند بود، زیاد هم تابع قوانین بین‌المللی یک طرفه اینها نباشید که کلا علیه کشورهای مستقل تدوین شده، چرا علیه اسرائیل قوانین بین‌المللی کارایی ندارد...
  • ۰۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    1 6
    تبعه آنها که در ایران هست رو حکم ابد در انفرادی با اعمال شاقه بدهید تا متوجه شوند
  • ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    2 5
    شکم آنها از محکوم کردن ما پر شده!فقط عمل متقابل آقا مولا علی علیه السلام فرمودند، با مردم به اندازه خردشان صحبت کنید
  • Puyamotlaqسیدمحمدمهدی ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    1 4
    الله اکبر و لله الحمد بسم‌الله الرحمن الرحیم (سجده/آیه۲۲ وَ مَنْ أَظْلَمُ مِمَّنْ ذُکِّرَ بِآیاتِ رَبِّهِ ثُمَّ أَعْرَضَ عَنْها إِنّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ .) صدق الله العلی العظیم. بنابر اصل آزادی بیان در رسانه‌های جمعی ذیل نظر به وظیفه انسانی که بر عهده تمامی افراد است تا نوع بشر را برای حفظ بقای گونه انسانی پاسداری نمایند در برابر جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت سپاسگزارم که به موضوع زیر توجه کامل دارید : مرگ بر رژیم گناهکار ایالات متحده آمریکا و متحدانش که به واسطه جلوگیری از یاری رساندن نوع بشر آزاده جهان به قهرمانان فلسطینی ساکن غزه ( کودکان و خانواده‌های مسلمان ) همان بانک اهدف حمله وحشیانه اشغالگر رژیم نژادپرست استثمارگر طی ۷۴ روز گذشته همانند آنچه در طول ۷۵ سال گذشته شاهد آن بودیم. دقیقا بدین صورت سرزمین‌های فلسطین را به واسطه جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت یک به یک اشغال کرده تا ضمن شهرک سازی اقدام به سکونت نظامیان در ان طی ۷۵ سال گذشته نموده اند . امروز نوبت نوار غزه رسیده است امروز یک میلیون کودک فلسطینی به همراه خانواده و بستگان خانوادگی آواره شده اند چرا که در باریکه غزه توسط بیش از ۴۰ هزار تن از بمب‌های آمریکایی بمباران می شود که تمام این تجهیزات نظامی و بمب‌ها در ۷۴ روز گذشته توسط رژیم ایالات متحده آمریکا از طریق ناوبری هوایی و دریایی به دست نژادپرستان جنایتکار در رژیم اشغالگر صهیونیستی رسیده است بمنظور ادامه جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت در سرزمین فلسطین ، جالبترین موضوع گذشت ۷۴ روز از این جنایات در مورد هیچ یک از این تازه‌ترین جنایات در هیچ کدام از دستگاه های قضایی مستقل دنیا هنوز حکم قضایی پیگیری نتانیاهو صادر نشده است. خانواده‌های نظامیان اشغالگری که دربند حماس هستند توسط متحدان کابینه نتانیاهو تا صحن سازمان ملل متحد در ژنو می روند تا در برابر وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران قرار گیرند برای مظلوم نمایی آن وقت تمام فضای رسانه خواندنی بچه مذهبی ها پر شده از گفتگوی صهیونیست ها در رسانه هاشان که تماما یا شایعه پراکنی بر اساس واقعیت های میدانی حق را جای ناحق جا زدن است و یا دروغ پردازی مگر خود حضرت آقا نفرمودند نباید مرجع خبری گفتار و اوامر دشمن ویا رسانه های دشمن باشد . شما یا از دشمنی آنها خبر ندارید و یا از کید دشمن غافل هستید.
    • ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
      7 1
      عمو کتاب نوشتی یا از جایی کپی پیست می کنی؟!
  • ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    2 17
    آن روز نزدیک است که بگوییم: قاسم نبودی ببینی قدس آزاد شد آن روز نزدیک است که بگوییم: قاسم نبودی ببینی قدس آزاد شد آن روز نزدیک است که بگوییم: قاسم نبودی ببینی قدس آزاد شد آن روز نزدیک است که بگوییم: قاسم نبودی ببینی قدس آزاد شد آن روز نزدیک است که بگوییم: قاسم نبودی ببینی قدس آزاد شد
  • ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    6 14
    بالاخره ما یه رای عادلانه از یک دادگاه اروپایی دیدیم
    • ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
      2 1
      يا عدالت رو نفهمیدی، یا حکم رو، یا هردو رو
  • ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    2 6
    شدت محکوم کردن تا کجاست ؟؟
  • هم وطن. ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    3 9
    برادران عزیز اطلاعات باید دست به کار بشن.یکی از جاسوسای سوئدی رو تو کشور بگیرن تا باهم معاوضه کنن.وگرنه این سوئد لعنتی حکمش دو تغییر نمیده.
  • ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    0 0
    با رئیس بورس معاوضه کنید
  • ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    0 0
    دم سوئد گرم
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    0 0
    باید به کشور سوئد حمله اتمی کنیم . و پهبادهای انتهاری بفرستیم .
  • امیر IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    0 0
    دلم میخواد بفهمم این کدوم ... از سوئد دفاع میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس