پیشکسوت پرسپولیس: اگر پنالتی نمی‌گرفتند، استقلال تا صبح هم نمی‌توانست به پرسپولیس گل بزند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: استقلال تا صبح هم نمی‌توانست به پرسپولیس گل بزند اما در کمال تعجب برای این تیم پنالتی گرفتند.

به گزارش مشرق، سهراب انتظاری، در خصوص دربی ۱۰۲ که روز گذشته با تساوی پرسپولیس و استقلال همراه بود، اظهار داشت:‌ بازی از نظر فنی آنطور که پیشکسوتان و هواداران می‌خواستند نبود و بار فنی بالایی نداشت. مردم دوست داشتند یک بازی باکیفیت ببینند، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. به نظر من بازی از نظر کیفی چنگی به دل نزد و حرفی برای گفتن نداشت و آن طور که مردم می‌خواستند و انتظار داشتند، بازی باکیفیتی ندیدند.

وی در خصوص اینکه تساوی به دست آمده عادلانه بود یا نه، گفت: تا دقیقه ۷۰ که امید عالیشاه گل بزند بازی هیچ چیز نداشت و از نظر کیفیت بگونه‌ای بود که حتی کسانی که دربی را ندیدند چیزی از دست ندادند، اما بعد از گل عالیشاه، کمی بازی هیجان پیدا کرد و استقلال حمله کرد تا به گل برسد. به نظر من عالیشاه یک دربی‌باز به تمام معنا است که خیلی خوب در این بازی گل می‌زند و تأثیرگذار است. درباره پنالتی بازی هم باید بگویم که اتفاقاتی رخ داد که زیبنده فوتبال ما نبود.

این پیشکسوت پرسپولیسی در مورد حواشی رخ داده در خصوص پنالتی استقلال و اینکه پرسپولیسی‌ها به آن معترض هستند، افزود: ما ادعا می‌کنیم که حرفه‌ای هستیم و صحبت از ورود VAR انجام می‌دهیم اما اتفاقی که دیروز رخ داد نشان داد که چه VAR بیاید چه نیاید وضعیت همینطور است. با این شرایط VAR هم بیاید هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و دیدید که داور یک پنالتی الکی و بیخود و بی‌جهت برای استقلال گرفت و این در حالی است که داور در دو قدمی صحنه حضور داشت و تصمیم‌اش به نگرفتن پنالتی بود، اما در ادامه با کمک‌داور ویدئویی، آن صحنه پنالتی گرفته شد. من فکر می‌کنم اگر استقلال تا صبح هم بازی می‌کرد نمی‌توانست به پرسپولیس گل بزند، اما در صحنه مشکوک پنالتی به نظرم گروهی می‌خواستند که دربی مساوی شود.

بیشتر بخوانید:

استقلالی‌ها طوری خوشحالی کردند انگار ۴ گل زده‌اند/ دربی خوبی نبود

انتظاری ادامه داد: ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که بعد از گل استقلال می‌بینیم که خداداد افشاریان خوشحالی عجیبی انجام می‌دهد که این واقعا باورنکردنی است. به همین خاطر من فکر می‌کنم که عده‌ای می‌خواستند این بازی مساوی شود و شاید یک قدرت در پشت صحنه به دنبال تساوی این بازی بود و نمی‌خواستند استقلال بازنده شود. خود بازیکنان استقلال هم می‌دانند که آن صحنه پنالتی نبود، اما در کمال تعجب داور برای استقلال پنالتی گرفت.

وی درباره اظهارات علی سامره سرپرست تیم استقلال و صحبت‌های جنجالی که انجام داده بود، افزود: من درباره صحبت‌های سامره حرفی ندارم و به نظرم این مسائل را بهتر است باشگاه پیگیری کند.

انتظاری در مورد خوشحالی بعد از گل جواد نکونام و واکنش‌هایی که او در صحنه پنالتی داشت خاطرنشان کرد: به هر حال خوشحالی کردن بعد از گل در همه جای دنیا مرسوم است و نمی‌توان به کسی گفت که چرا خوشحالی می‌کنی، اما جواد نکونام سال‌ها بازیکن ملی و کاپیتان بوده و باید خودش را کنترل می‌کرد. درست است که او در شرایط سختی است اما از او انتظار بیشتری می‌رود که این مسائل را رعایت کند چرا که او کاپیتان تیم ملی بود و مردم بگونه‌ای دیگر به او نگاه می‌کنند. او حق دارد خوشحالی کند اما اینکه بخواهد به سمت نیمکت ما بیاید و آنگونه خوشحالی کند در شأن نکونام نبود. باز هم تأکید می‌کنم که خوشحالی بعد از گل حق هر کسی است اما از نکونام انتظار می‌رفت خودش را کنترل کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    10 4
    بله چون لنگیا ازاد بودن همه جوره تو محوطه جریمه شون بازیکنای استقلاو بزنن خخخخخخخخ خدایی منطق لنگیا خنده داره دنیای جالبی دارن.لنگ کلا یه دونه موقعیت داشت که اونم سوتی مدافع استقلال بود که پاس رو به عقب اشتباه انداخت برای سید حسین به جز این هیچ موقعیتی نداشت نیمه دوم که اصلا نزدیک دروازه استقلال هم نشد.تماشاچیای استقلال منتظر بودن لنگیا بیان این سمت که پرتاب بطری لنگیا رو تلافی کنن ولی 45 دقیقه نیومدن اینور خخخخخخخخخ
    • ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      2 5
      منطق کیسه خوبه.... جلوی چشم داور و وار کارت قرمز رو خریدید..... البته براتون می ارزید.....
    • ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      2 6
      چرا یه هوادار کیسه وقتی پنالتی تایید شد پرید رو سر افشاریان؟؟؟؟چون می دونست افشاریان چه رنگی است؟؟؟؟؟؟؟؟
    • ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      5 0
      اتفاقا چون میدونست لونگیه پرید رو سرش اونم شاکی شد
  • افشین ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    9 3
    یه مشت بیسوواد لمپن شدن پیشکسوت . خب پنالتی رو برا چی درست کردن؟ پنالتی هم جزئی از بازی هست و گلی هم که توسط پنالتی به ثمر میرسد دقیقا مانند بقیه گلها ارزش داره . اگه داوران در بازیهای قبل هم مثل دیروز بیطرف و منصف بودند الان لنگ انتهای جدول بود
    • ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      1 7
      منظورش اینه که نه تاکتیک دارید نه فوتبال حالیتونه ، پنالتی تاکتیک نیست حادثه و اتفاق است که در این بازی توسط داور به شما هدیه داده شد… ذات کیسه کش با لمپنیزم گره خورده و بس ، حرف حساب تو گوشتون نمیره
    • ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      5 1
      اتفاقا چون تاکتیک داشتن اونجا بودن باید دوتا پنالتی حداقل میگرفتن تاکتیک لنگیا : جم شید جلو دروازه هر کی اومد بزنینش داور نمیگیره لمپن تر و بی منطق تر از شماها فقط خودتونید البته نه افشین و یایا بدتر از بقیه لنگیا هستن
  • رضا ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    2 0
    چرا توهم میزنی
  • ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    3 1
    آقای انتظاری شما که فوتبالیست بودی چرا؟ پنالتی جزیی از فوتباله. وقتی توی محوطه جریمه خطا بکنی جریمش یک پنالتیه. استقلال از پرسپولیس بهتر فوتبال بازی کرد.
  • ناشناس ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    1 0
    خوب منم می گم اگر سهرابیان پاس به عقب نمی داد پرسپولیس تا صبح گل نمی زد اگر گل آفساید قبول نمی شد تا صبح به هوادار گل نمی زد اگر خطای پشت 18 براش پنالتی نمی گرفتن الان .....خلاصه سهراب جان سرتو درد نیارم اگر VAR از اول بازیها بود الان پرسپولیس در بهترین شرایط وسط جدول بود پس لطفا با احترام درتو ببند و لالا کن
  • فرهاد ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    0 0
    پولش و کیا می‌برند و می‌خورند، حرصشو کیا؟ ملت ساده. از ماست که بر ماست
  • ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    1 0
    سفید سازی شکست خفت بار مقابل الدحیل
  • ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    1 0
    دقیقا اگر حسینی هم اشتباه نمیکرد پرسپولیس تا صبح نمیتونست گل بزند
  • ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    2 0
    عزیزان لنگی کمک داور ویدیویی لگدپرانی های شما را در محوطه جریمه پنالتی تشخیص میده، افتاد.
  • ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    0 2
    واقعا چرا تکرار می کنید از نکونام انتظار نمیرفت! راستش ما که از دوران بازیگریش هم جز لوس بازی و درگیری با سایر بازیکنان چیزی بخاطر نداریم! اتفاقا این رفتار کاملا از او انتطار میرفت! خدا شاهده ما که استقلالی هم نیستیم خیلی نگران حالش شده بودیم! حتی احتمال ترکیدنش هم میرفت!!
  • ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    1 2
    خلاصه که این داور نالایق رسم غلطی پیاده کرد که دیگه تا سالها به var هم نمبشه امید بست! اگر منصفانه پنالتی را رد کرده بود پایه های داوری با var را محکم کرده بود. در واقع این داور به فوتبال ایران خیانت کرد.
  • h ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    0 0
    تو این چند سال اینقدر با کمک داور و تبانی و جعل سند جامای بی ارزش گرفتن که دیگه چشمشونو به حقایق میبندن . هر فصل حداقل 15 امتیاز از اشتباهات داوری میگرفتن .امسال تا هفته یازدهم نصف امتیازات تیمشون با کمک داورا بوده . زیاد تعجب نکنید این کارا فقط واس این بوده که تو افتخارات تیمی به استقلال برسن که عمرا بتونن برسن . البته که این جامای بی ارزش رو کسی قبول نداره جز خودشون و طرفدارای ساده لوحشون که اکثرا از فوتبال اطلاعات چندانی ندارن
  • ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    0 0
    خب پیشکسوت! اگه پای بازیکن رو توی محوطه جریمه نمیزدند، اگه بازوی بازیکن رو نمیکشیدند، اگه فن تندر رو بازیکن اجرا نمیکردن که اون توپا گل میشد. دو تا پنالتی هنوز بدهکارین! توی چهار پنج شهرآورد اخیر به راحتی پنالتیهای استقلال رو بالا کشیدن! توی بازی آخری هم با وجود VAR دو تا رو پیچوندن، سومی رو هم تو رودرواسی گیر کردن!
  • ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    0 0
    تمام مطالب ورزشی مشرق جانبداری از تیم حکومتیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس