کد خبر 1555997
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱
انتقادات از بازیکن محبوب گل محمدی شدت گرفت

بعد از اتمام دربی پایتخت هواداران پرسپولیس از علی نعمتی به خاطر صحنه پنالتی انتقاد کردند.

به گزارش مشرق، پرسپولیسی‌ها پنالتی استقلال را قبول نداشتند و گفتند موعود بنیادی‌فر اصلاً نباید برای آن صحنه سراغ کمک داور ویدیویی می‌رفت اما با این حال از علی نعمتی هم انتقاد دارند که در دقایق پایانی دو بار در محوطه جریمه حرکاتی را انجام داد که هیچ نیازی به انجام آن نبود.

علی نعمتی از بازیکنان محبوب یحیی گل محمدی محسوب می‌شود که در تیم‌های قبلی یحیی هم با او کار کرده و سرمربی پرسپولیس به این بازیکن اعتقاد خاصی دارد.

نعمتی البته در نیمه اول بازی خوبی انجام داد اما در دقایق پایانی ۲ خطا انجام داد که در هر دو مورد کار را به VAR کشید و در نهایت موعود بنیادی‌فر یکی از خطاهای او را پنالتی گرفت.

با این حال نعمتی پس از دیدار دیروز از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد. وی قول داد که جبران کند و اعلام کرد که دوست دارد موعود بنیادی فر را ببینید و درباره پنالتی و هجمه ای که سمت او افتاده است، از او توضیح بخواهد.

وی گفت: بنیادی‌فر در صحنه پنالتی در دو متری توپ قرار داشت اما در ابتدا پنالتی اعلام نکرد و ۱۰ دقیقه بعد خطا گرفت و باز هم می‌گویم این صحنه پنالتی نبود. ا

جالب اینکه علی نعمتی یکی از مدافعان پرسپولیس است که سابقه گلزنی به استقلال در دربی‌های تهران را دارد.

او در دربی چند سال قبل که رودی ژستد برای استقلال گل زد، زننده تک گل پرسپولیس بود و در نهایت آن بازی با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    0 3
    اقای داور با این پنالتی که گرفت ابروی داوری را زیر سوال برد
  • حمیدرضا ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    0 0
    ایکاش برخی هواداران فوتبال وطنی بجای شور ورزشی شعور ورزشی داشتند!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس