کد خبر 1556130
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲
گروسی: VAR نبود استقلال دوباره متزلزل می‌شد

پیشکسوت استقلال گفت: اگر سیستم VAR نبود آبی‌ها دوباره متزلزل می‌شدند. VAR سبب شد استقلال در این دیدار متزلزل نشود.

به گزارش مشرق، محسن گروسی، درباره عملکرد استقلال در داربی اظهار کرد: بازی از نظر فنی مثل سایر بازی‌های لیگ بود و زیاد از جذابیت بالایی برخوردار نبود. در نیمه اول پرسپولیس بازی را خوب شروع کرد اما هر چقدر رو به جلو رفت نبض بازی به دست استقلال افتاد و بازی متعادل پیش می‌رفت که متاسفانه در یک بازی بچگانه گل خورد. البته استفاده از سیستم VAR در این دیدار نشان داد که چقدر برای فوتبال ما کارساز بود در غیر این صورت همانند سایر بازی‌های داربی دوباره استقلال متزلزل می‌شد.

او با اشاره به اینکه نتیجه بازی عادلانه بود، گفت: VAR سبب شد تا استقلال در این دیدار متزلزل نشود. اگر در این دیدار از VAR استفاده نمی‌شد همانند بازی‌های قبل دوباره استقلال ضرر می‌کرد. بنابراین حق به حقدار رسید. در کل بازی عادلانه تمام شد و تساوی حق هر دو تیم بود.

بیشتر بخوانید:

اگر پنالتی نمی‌گرفتند، استقلال تا صبح هم نمی‌توانست گل بزند

گروسی خاطرنشان کرد: در نیمه اول استقلال، پرسپولیس را خوب پرس کرد اما بازیکنان در پاس‌دادن و حفظ توپ ضعف داشتند اما در نیمه دوم شرایط استقلال تغییر کرد و بازی متعادل شد. در حقیقت استقلال نیمه اول ضعیف عمل کرد. اگر از موقعیت‌های خود به‌خوبی استفاده می‌کرد در نیمه دوم به جای یک گل باید گل‌های بیشتری را به ثمر می‌رساند.

مهاجم سال‌های دور تیم ملی خاطرنشان کرد: به برد استقلال در داربی به خاطر بازی‌های قبلی و شرایط روحی و روانی خوبی که بازیکنان داشتند امیدوار بودم. البته استقلال برابر تیم بزرگی بازی می‌کرد و آنها نیز دنبال برد در این دیدار بودند.

او در پایان گفت: هدف استقلال در این بازی تا آخرین لحظه کسب سه امتیاز بازی بود و یکی از ویژگی‌های خوب استقلال این بود که تا دقایق آخر ناامید نشد و به آنچه می‌خواست رسید. ضمن اینکه معتقدم کوین یامگا یکی از بهترین بازیکنان این دیدار بود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • آرین ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    1 2
    مشرق عزیز متضرر نه متزلزل یکم سواد لطفا
  • ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    0 1
    خوش بحال استقلال که با وار چشم داور وسط بازی و عراقی ها تو اخراج بازیکنشون کور شد......
    • حق ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
      0 0
      با توجه به جوسازی باشگاه پرسپولیس علیه کوبل داوری دربی 102 و جار و جنجال زیاد در خصوص صحنه خطای حامدی فر روی شهاب زاهدی که به زعم آنها بازیکن استقلال می بایست اخراج می شد، اما مشابه همین صحنه در هفته گذشته لیگ برتر انگلیس اتفاق افتاد که داور وسط و دو داور در اتاق VAR حتی به کارت زرد هم اعتقاد نداشتند چه برسد به اخراج مستقیم
  • هوشنگ ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    2 2
    خخخخخخخ فقط ۴ میلیون هوادار دارین اعتراف کن رنگ سرخ محبوب ترین پرطرفدارترین رنگ در جهانه ربطی هم به لنگی نداره چون منچستر یونایتد سرخه تاریخش از لنگ هم بیشتره هواداران یونایتد از شما و لنگ بیشتره چیزی حدود ۲ میلیارد ۹۰۰ میلیون هوادار داره عشق فقط سرخ تیم فقط یونایتد
    • ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      1 0
      تو خفه شو صهیونیست
  • هوشنگ ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    0 1
    هوشنگ دشمن بی رحم قسم خورده کیسه ، لنگ ، شله زرد ، ترتر 😂😂😂😂😂
  • مسعود ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    2 1
    لنگیها تا امروز با ناحقی های فراوان به اینجا رسیده اند،انشالله در تمام بازیهای آن‌ها از var استفاده شود تا ببینیم چند مرده حلاج هستند!
  • ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    1 1
    وار اختراع شد تا مفت خورها سر جاشون بشینن.
  • ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    0 0
    آره دیگه اگر var نبود شما از دقه ۶۰ باید ده نفره بازی میکردید ...
  • حق ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    0 0
    با توجه به جوسازی باشگاه پرسپولیس علیه کوبل داوری دربی 102 و جار و جنجال زیاد در خصوص صحنه خطای حامدی فر روی شهاب زاهدی که به زعم آنها بازیکن استقلال می بایست اخراج می شد، اما مشابه همین صحنه در هفته گذشته لیگ برتر انگلیس اتفاق افتاد که داور وسط و دو داور در اتاق VAR حتی به کارت زرد هم اعتقاد نداشتند چه برسد به اخراج مستقیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس