حضور «سالیوان» در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی

مشاور امنیت ملی آمریکا طی روز جاری پس از ورود به اراضی اشغالی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی شرکت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا برای رایزنی درباره ۸ مساله امروز وارد اراضی اشغالی خواهد شد.

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که سالیوان پس از ورود به اراضی اشغالی برای بررسی این مسایل در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی شرکت خواهد کرد.

این رسانه‌ها تصریح کردند که از جمله مسایلی که مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت، زمان پایان «جنگ شدید» و انتقال به مرحله بعدی است.

همچنین سالیوان تلاش خواهد کرد که با اعمال فشار به مقامات صهیونیست راهی را برای توافق باز کند، از برنامه رژیم صهیونیستی برای مرحله بعد از نفوذ به خان‌یونس مطلع شود و درباره فردای پایان جنگ گفت‌وگو کند.

علاوه بر این سالیوان وجود ارتباط میان «اظهارات و نتیجه‌ها» را در رابطه با هر آنچه که با آسیب‌های وارده به غیرنظامیان در جریان جنگ ارتباط دارد، بررسی خواهد کرد و رخ‌دادهای شمال نوار غزه را نیز مورد بررسی قرار خواهد داد.

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که برنامه‌ای که رژیم صهیونیستی در خصوص حمله به غزه به آمریکا ارایه خواهد داد شامل «جنگ شدید» تا پایان ژانویه آینده و کاهش توان جنبش حماس در جریان سال آینده میلادی خواهد بود.

این در حالی است که آمریکا با حمایت آشکار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی مانع از تصویب هرگونه قطع‌نامه از سوی شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه رژیم صهیونیستی و در راستای برقراری آتش‌بس در غزه می‌شود.

گفتنی است روز گذشته اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که در نتیجه حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون ۱۸۶۰۸ فلسطینی به شهادت رسیده و ۵۰۵۹۴ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند. القدره تاکید کرد: در ساعت‌های گذشته بر اثر بمباران منطقه‌های مختلف توسط اشغالگران ۱۹۶ فلسطینی به شهادت رسیدند و ۴۹۹ نفر دیگر نیز زخمی شدند. علاوه بر این تعداد زیادی از قربانیان هنوز زیر آوار هستند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ج ح ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    0 0
    دولت آمریکا کلاًَ بی خیال آمریکا بشه وبره اسراییل رو اداره کنه چون براشون مهمتره.تا وقتی که یک نفر تو غزه زنده مونده به آمریکا برنگردن تا خیال صهیونیستهای جانی راحت بشه.مرگ بر آمریکا شیطان بزرگ ومرگ بر اسراییل کودک کش.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس