حمله صهیونیست‌ها به کرانه باختری و محاصره بیمارستان‌ها

در جدیدترین حملات ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری بیمارستان‌های شهر و اردوگاه جنین تحت محاصره این اشغالگران درآمدند.

به گزارش مشرق، ارتش رژیم صهیونیستی بامداد و صبح امروز مجددا به مناطق مختلف کرانه باختری حمله کرد. نظامیان صهیونیست در جریان حمله به اردوگاه جنین به مغازه‌های این اردوگاه یورش برده و شیشه‌های آن‌ها را شکستند.

بولدوزرهای ارتش رژیم صهیونیستی نیز ساختمان‌های اردوگاه جنین را تخریب کرد.

نیروهای فلسطینی نیز مانند روزهای گذشته با امکاناتی که در اختیار دارند تلاش کردند مانع پیشروی این متجاوزان شوند به طوری که با پرتاب نارنجک تجهیزات نظامی آن‌ها را هدف قرار دادند.

نظامیان صهیونیست به منطقه سلواد واقع در شمال شرق رام الله نیز حمله کردند.

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که نظامیان اشغالگر در جریان حمله به شهر و اردوگاه جنین بیمارستان‌های ابن سینا و رازی را محاصره کردند. این نظامیان صهیونیست به شهر طوباس در کرانه باختری نیز حمله کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی در حمله به مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی اقدام به بازداشت گسترده شهروندان فلسطینی کردند. عناصر پیاده نظام نیز در ورودی اردوگاه جنین مستقر شدند. این حملات و یورش‌ها شهر بیت لحم را نیز دربرگرفته است.

شبکه المیادین گزارش داد که تک تیراندازهای رژیم صهیونیستی بر روی تعدادی از خانه‌های شهر جنین مستقر شده اند.

روز گذشته نیز همزمان با حمله وحشیانه هوایی و زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «عین عریک» واقع در غرب رام الله در کرانه باختری یورش بردند.

علاوه بر این پس از حمله نظامیان صهیونیست به تظاهرات حمایت از غزه در الخلیل واقع در کرانه باختری، یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها زخمی شد. همچنین جوانان فلسطینی دیوار حایل در اطراف محله «النقار» در قلقیلیه را به آتش کشیدند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس