۷۲ درصد صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که هر روز حرف جدیدی درباره نوار غزه می زند، مدعی شد که «نوار غزه پس از جنگ تحت کنترل نظامی اسرائیل خواهد بود».

به گزارش مشرق، "بنیامین نتانیاهو" افزود: پس از جنگ در نوار غزه یک اداره خودگردانی غیرنظامی ایجاد خواهیم کرد و این منطقه توسط تشکیلات خودگردان فلسطین بازسازی خواهد شد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز گفت: مرحله کنونی جنگ ممکن است چند هفته طول بکشد و عملیات نظامی ممکن است چند ماه به طول انجامد.

«یوآو گالانت» اضافه کرد: شدت جنگ در مراحل آینده کم تر خواهد بود و از نظامیان اسرائیلی خواسته خواهد شد که آزادانه عمل کنند.

وی افزود: جنگ در غزه زمانی به پایان خواهد رسید که به همه اهدافمان دست یابیم و (در این مسیر) دیدگاه آمریکایی ها را جدی می گیریم.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بدون اشاره به جنایات بی شمار این رژیم علیه مردم غزه با ادعای اینکه نظامیان اسرائیل براساس قوانین بین المللی رفتار می کنند، گفت: همین روش را ادامه می دهیم.

گالانت افزود: فکر می کنم اگر فشار بیشتری بر حماس وارد کنیم، پیشنهادهای جدیدی برای آتش بس دریافت خواهیم کرد.

وی گفت: ساکنان شهرک های شمال را زمانی به این مناطق باز می گردانیم که امنیت به زمان قبل از جنگ، بازگردد.

گالانت اضافه کرد: پس از ایجاد یک ساختار مدیریتی غیرنظامی در نوار غزه که با اسرائیل دشمنی نکند، می توانیم همه گزینه های موجود را بررسی کنیم.

گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، اقدام به بمباران مناطق مسکونی، درمانی و فرهنگی نوار غزه کرده که در اثر این جنایت ضدانسانی تاکنون بیش از ۱۸ هزار شهروند فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    3 0
    خدا جای حق نشسته، خواهیم دید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس