کد خبر 1554948
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵
رایزنی «بوگدانوف» با سران گروه‌های فلسطینی

معاون وزیر خارجه روسیه امروز در تماسی تلفنی با سران گروه‌های فلسطینی رایزنی کرد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری رویترز، «میخاییل بوگدانوف» معاون وزیر خارجه روسیه امروز دوشنبه در تماسی تلفنی با «موسی ابومرزوق» معاون رییس دفتر سیاسی حماس و سران دیگر گروه های فلسطینی گفتگو کرد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، وزارت امور خارجه روسیه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که میخاییل بوگدانوف، معاون وزیر امور خارجه این کشور در تماس تلفنی در روزهای یکشنبه و دوشنبه با حماس و دیگر گروه‌ های فلسطینی، خواستار آزادی اسیران شده است.

به گزارش رویترز، این رایزنی ها به دنبال مجموعه ای از دیدارها و تماس ها میان ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه و برخی سران کشورهای غرب آسیا در هفته گذشته صورت گرفت.

در بیانیه صادره از سوی وزارت امور خارجه روسیه در این خصوص آمده است که رایزنی بوگدانوف بر وضعیت نظامی و انسانی در نوار غزه تاکید داشت، جایی که روسیه «موضع اصولی خود در مورد لزوم توقف درگیری ها و حل فوری همه مشکلات بشردوستانه به وجود آمده از جمله آزادی اسیران را تایید کرده است».

آنطور که بیانیه وزارت خارجه روسیه آورده است، معاون وزیر امور خارجه این کشور با مقامات ارشد سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف)، اتحادیه دمکراتیک فلسطین، جبهه مردمی برای آزادی فلسطین و حماس گفتگو کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: در این گفتگوها، برخی مسایل مربوط به تشدید درگیری میان فلسطینی ها و اسراییل بررسی و بر وضعیت جدید نظامی و انسانی در نوار غزه تمرکز شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    0 0
    اسراییل ازشون درخواست کرده
  • ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    1 0
    مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و .... و کشورهای خائن منطقه و منافقین داخلی و خارجی و کفار و مشرکین و توطئه گران و فتنه گران ...
  • ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    1 0
    تنها راه حل منطقی برای آزادی قدس شریف ، اتحاد تمام گروههای فلسطینی بر علیه اشغالگری و انجام انتخابات برای نوع حکومت داری توسط مردم فلسطین اعم از مسلمان، مسیحی و یهودی
  • ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    0 0
    خخخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس