.

سخنگوی وزارت امور خارجه چین می گوید طرفهای فلسطینی از تلاش های چین برای تقویت وحدت داخلی فلسطین قدردانی و تشکر کرده اند.

به گزارش مشرق به نقل از بخش خاورمیانه رادیو و تلویزیون چین CMG، لین جیان سخنگوی وزارت خارجه چین در یک کنفرانس مطبوعاتی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در مورد رایزنی‌ اخیر دو گروه فلسطینی فتح و حماس در پکن درباره آشتی میان گروه‌های فلسطینی گفت: اخیراً به دعوت چین، نمایندگان جنبش آزادی‌بخش ملی فلسطین (فتح) و سازمان مقاومت اسلامی (حماس) برای رایزنی‌هایی به پکن آمدند تا گفتگوهای عمیق و صریح در مورد ترویج آشتی میان گروه‌های فلسطینی انجام دهند.

به گفته وی، دو طرف به طور کامل اراده سیاسی خود را برای دستیابی به آشتی از طریق گفتگو و رایزنی ابراز کردند و با گفتگو در مورد بسیاری از موضوعات خاص پیشرفت‌های مثبت داشتند و متفقا بر ادامه این روند گفتگو و تلاش برای تحقق زودهنگام وحدت و اتحاد فلسطین توافق کردند.

لیان جین افزود: دو طرف از حمایت قاطع چین از آرمان عادلانه مردم فلسطین برای احیای حقوق مشروع ملی خود و همچنین از تلاش های چین برای تقویت وحدت داخلی فلسطین بسیار قدردانی و تشکر کرده و در مورد گام بعدی گفتگوها نیز به توافق رسیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس