سردار جلالی: کلید خنثی‌سازی غائله پائیز سال گذشته بیداری مردم بود

رئیس سازمان پدافند غیرعامل در جمع دانشجویان با بیان اینکه کلید خنثی سازی غائله پائیز سال گذشته بیداری مردم بود، گفت: مردم ما تشخیص دادند که سره از ناسره چیست و دشمن از به راه اندازی این غائله، چه هدفی را دنبال می‌کند.

به گزارش مشرق، مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح و فرزندان دانشجوی کارکنان ستاد کل نیروهای مسلح در سالن شهید طهرانی مقدم برگزار شد.

سردار جلالی در ابتدا این مراسم به تشریح آنچه که روز ۱۶ آذر ۱۳۳۲ در دانشگاه تهران گذشت پرداخت و این روز را مبدا تاریخی مبارزه دانشجویی با استکبار جهانی و آمریکایی عنوان کرد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه لازم است تا دانشجویان انقلابی ما با آنچه در این روز گذشته و آرمان‌هایی که دانشجویان برای آن جای خود را از دست دادن آشنا شوند، تصریح کرد: بر همین اساس، "استقلال‌طلبی"، "عدالت‌خواهی"، "آرمان‌گرایی" سه ویژگی کلان دانشجوی تراز انقلاب اسلامی از نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی است که دانشجویان ما باید همواره آن را سرلوحه خود قرار دهند.

فهم عمیق سیاسی دانشجویان ابزار مقابله با جنگ‌های نوین

سردار جلالی، برخورداری از یک دانش و بینش و فهم عمیق سیاسی را لازمه فعالیت‌های سیاسی دانشجویی دانست و خاطرنشان کرد: دانشجو باید هم جایگاه خود و هم آرمان‌های و اهداف انقلاب اسلامی را بشناسد. آنچه بیش از همه اهمیت دارد، فهم عمیق سیاسی دانشجویان ماست که آن‌ها را در برابر تبلیغات و جنگ شناختی و نرم دشمن مصون می‌دارد.

وی با بیان اینکه دانشجوی تراز انقلاب اسلامی باید نسبت به تهدیدات و روش‌هایی که دشمن علیه مردم بکار می‌گیرد آشنا و آگاه باشد، اظهار داشت: شاخص ما برای تشخیص درست از نادرست در جریان‌های سیاسی، فرمایش‌ها و مواضع امامین انقلاب است.

بکارگیری مدرن‌ترین الگوی تهاجمی علیه ارزش‌های انقلاب اسلامی

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه در فتنه پائیز ۱۴۰۱ شاهد مدرن‌ترین الگوی تهاجمی علیه ارزش‌های انقلاب اسلامی بودیم، تصریح کرد: در واقع نبردی از جنس ترکیبی و شناختی با استفاده از ابزار رسانه و شبکه‌های اجتماعی را دیدیم که این الگو علیه ما به کار گرفته شد.

به گفته سردار جلالی، امروز تهدیدات مبتنی بر فناوری شکل می‌گیرد و به همین دلیل پیچیده است. انتظار از دانشجو به عنوان یک فرد علمی و انقلابی، تهدید شناسی و دشمن شناسی و شناخت الگوهای جنگ ترکیبی است.

کلید خنثی‌سازی غائله پائیز سال گذشته بیداری مردم بود

وی با اشاره به اینکه کلید خنثی سازی غائله پائیز سال گذشته بیداری مردم بود، خاطرنشان کرد: مردم ما تشخیص دادند که سره از ناسره چیست و دشمن از به راه اندازی این غائله، چه هدفی را دنبال می‌کند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه در غائله ۱۴۰۱ همه دشمنان به دنبال سهم خواهی و تکه تکه کردن ایران بودند، افزود: این ملت بزرگ ایران بود که در ۲۲ بهمن با اقدام خود آب سردی بر آتش فتنه این دشمنان ریخت و با هدایت مقام معظم رهبری و آگاهی بخشی به مردم، انسجام فتنه و فتنه گران از هم پاشید و سبب شکست در صف دشمنان شد.

سردار جلالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رویدادهای اخیر در غزه با بیان اینکه آنچه امروز به حماس و مردم فلسطین توان و انگیزه مضاعفی برای مقابله و ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی می‌دهد همانا فرهنگ مقاومت و ایثار و شهادت است، خاطرنشان کرد: موضوع فلسطین، موضوعی انسانی، اسلامی و ایرانی است و این جنگ در سه لایه در جریان است. جبهه نخست، نبرد حماس به عنوان یک نیروی مقاومت با نظامیان اشغالگر صهیونیست است که شجاعت، ایمان، ابتکار جز جدی این جنگ است.

رژیم صهیونیستی با تنفس مصنوعی غرب زنده است

وی ادامه داد: در لایه دیگر شاهد نبرد رژیم صهیونیستی با مردم غزه هستیم. این رژیم به واسطه عملیات طوفان الاقصی تا مرز فروپاشی رفت به شکلی که اکنون با تنفس مصنوعی غرب زنده است و تمام اعتبار نظامی و بین المللی آمریکا و غرب در دفاع از حقوق بشر و آزادیخواهی در دفاع از این رژیم برای همیشه از میان رفت.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه لایه سوم این جنگ که بسیار نیز مهم است نبرد افکار عمومی است، خاطرنشان کرد: یک جنگ تمام عیار در افکار عمومی در سطح جهانی ایجاد شده است و غرب می‌خواهد بگوید فلسطینی‌هایی که برای دفاع از سرزمین خود می‌جنگند، تروریست هستند و برای این هدف خود، از تمام ابزارهای تبلیغاتی استفاده، آزادی بیان را قربانی و با این کار بخشی دیگری از اعتبار خود را در میان افکار عمومی جهان از بین برده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    1 1
    مردم اجازه اختلاس نمی دادند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس