آمریکا به وزیر خارجه تشکیلات خودگردان اجازه اظهارنظر نداد

رسانه های صهیونیستی به آمار بالای نظامیان زخمی شده در جریان درگیری با نیروهای مقاومت فلسطین و قطع عضو این نظامیان اذعان کردند.

به گزارش مشرق، رسانه های عبری زبان اذعان کردند: از زمان آغاز جنگ در نوار غزه تاکنون پنج هزار نظامی اسراییلی زخمی شده اند.

این رسانه ها اضافه کردند: بخش توانبخشی روزانه حدود ۶۰ نظامی اسراییلی زخمی پذیرش می کند.

رسانه های صهیونیستی تاکید کردند: ما شاهد آن هستیم که بیش از ۲ هزار نظامی اسراییلی قطع عضو شده اند.

رییس بخش توانبخشی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد: اکثر کسانی که زخمی شده اند در شرایط وخیمی به سر می برند و ما هیچگاه شاهد چنین شرایطی نبوده ایم.

رسانه های عبری زبان در حالی این آمار را منتشر می کنند که مقامات رژیم صهیونیستی به شدت انتشار آمار تعداد نظامیان به هلاکت رسیده و زخمی شده در لشکرکشی به نوار غزه را محدود کرده و سانسور می کنند بنابراین آمار زخمی های ارتش رژیم صهیونیستی و کشته های این رژیم بسیار بیشتر از آن چیزی است که رسانه ها اذعان کرده اند.

رسانه‌های صهیونیستی امروز گزارش داده بودند که عناصری که در خانیونس مستقر هستند اعضای لشکر ۹۸ ارتش رژیم صهیونیستی بوده که تاکنون ۸۰ تن از نیروهای آن به هلاکت رسیده اند.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی روز جمعه فاش ساخت که «طی ۲۴ ساعت گذشته، ۴۰ نفر از زخمی‌ها در نتیجه درگیری در غزه به بیمارستان سوروکا در بئر السبع منتقل شدند».

در همین راستا، وبگاه عبری «والا» نیز از بیمارستان «سوروکا» گزارش داد که وضعیت دو نظامی که شب گذشته در جریان جست و جوی اسرا نزد حماس در غزه مجروح شده بودند، وخیم است و آنها در بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان بستری شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس