نفوذ مقاومت فلسطین در ارتش رژیم صهیونیستی

یک روزنامه چاپ لندن به نقل از منابعش در تل‌آویو، از نفوذ گسترده مقاومت فلسطین در ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش مشرق، روزنامه انگلیسی گاردین در گزارشی با تیتر «نیروهای تجسس حماس به پایگاه های ارتش اسرائیل نفوذ کردند»، نوشت: نقشه هایی که در اختیار نیروهای حماس بوده، فقط توسط افرادی در داخل ارتش اسرائیل می توانسته طراحی شود.

ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا نقشه هایی را که از گوشی و دیگر وسایل همراه شهدا و اسرای مقاومت فلسطین کشف کرده در معرض دید عموم از جمله خبرنگاران قرار داد.

ارتش رژیم اسراییل به خبرنگاران اعلام کرده که نقشه های کشف شده از شهدا و اسرای مقاومت فلسطین حاکی از آن است که آنها فهرست کامل پایگاه های نظامی و ایستگاه های ایست و بازرسی ارتش این رژیم را در اختیار داشته اند.

گاردین به نقل از منابعی در ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نقشه های کشف شده آنقدر دقیق و دارای جزئیات کامل هستند که فقط یک جاسوس در داخل ارتش، می توانسته آنها را جمع آوری کند.

پیشتر، رسانه های رژیم صهیونیستی، شکست رژیم اشغالگر از مقاومت فلسطین را فقط یک شکست نظامی اعلام نکرده بودند بلکه آن را بزرگترین شکست امنیتی و اطلاعاتی تاریخ دانسته بودند.

مقاومت فلسطین، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و دیگر مناطق سرزمین های اشغالی،هفت اکتبر(۱۵ مهر) عملیات طوفان الاقصی را علیه این رژیم آغاز کرد.

رژیم صهیونیستی که با هدف از بین بردن گروه های مقاومت فلسطین از جمله حماس و آزادی اسرای خود به غزه لشکرکشی کرده بود، بعد از ۴۸ روز جنایت در این منطقه، به اهداف خود نرسید و به مذاکره با مقاومت روی آورد.

زیاده خواهی تل آویو در برنامه تبادل اسرا موجب شکست مذاکرات و در نهایت، از سرگیری جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شد.

ارتش اشغالگر صهیونیستی صبح روز جمعه (دهم آذرماه) پس از پایان موعد آتش بس موقت در غزه، بمباران این باریکه را از سرگرفت و صدها فلسطینی را تاکنون شهید و یا زخمی کرد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    1 0
    مرگ بر انگليس   مرگ بر منافقين و كفار   مرگ بر اسرائيل"
  • حمید محمدی ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    0 0
    خفه شدم از ظلم بچه کش ها استدعا دارم شرایط اعزام به جنگ با این نامردها را برایم فراهم کنند چه افتخاری بالاتر از شهادت برای قدس عزیز۷

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس