اهتزاز پرچم فلسطین بر فراز ساختمان شورای شهر دوبلین در حمایت از مردم غزه

شورای شهر دوبلین در اقدامی نمادین برای نشان دادن همبستگی با مردم غزه و مخالفت با حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی با برافراشتن پرچم فلسطین بر فراز ساختمان شورا موافقت کرد.

به گزارش مشرق، پرچم فلسطین به مدت هفت روز بر فراز ساختمان شورای شهر دوبلین برافراشته می‌شود. این طرح توسط "گروه مستقل"، "شین فین"، "سوسیال دموکرات‌ها"، "مردم پیش از سود" به اعضای شورای شهر دوبلین ارائه شد.

سیران پری، یکی از اعضای این شورا، با اشاره به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه تاکید کرد:" این کشتار باید متوقف شود، ما درخواست خود را برای آتش بس فوری و ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه تکرار می کنیم. "

وی در ادامه افزود :‌ "واضح است که (رژیم) اسرائیل نسبت به انزجار گسترده جهانی از کشتار بی رویه غیرنظامیان در غزه اهمیتی نمی دهد، بنابراین ما باید به فشار بر رهبران کشورهای حامی این رژیم ادامه دهیم. "

نولین ریلی، عضو شورای محلی پس از تصویب این طرح گفت : "ادامه بمباران علیه مردان، زنان و کودکان بی گناه نابخشودنی است و هرکسی که خواستار آتش بس فوری در منطقه نشود خود را در سمت اشتباه تاریخ قرار داده است. "

"گروه مستقل" از دولت آمریکا خواست از نفوذ خود بر رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از کشتار بی رویه مردم در غزه استفاده کند.

گفتنی است از زمان آغاز حملات رژیم کودک کش اسرائیل علیه غزه بیش از ۱۵ هزار فلسطینی در این باریکه به شهادت رسیده اند. بیش از ۶ هزار نفر از قربانیان کودک بوده اند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    2 0
    خون بر شمشیر پیروز است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس