انهدام یک خودروی نظامی دیگر اسرائیل/ اذعان تل آویو به کشته شدن ۴۰۶ نظامی خود در غزه

همزمان با انهدام یک دستگاه خودروی نظامی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در جریان نبردهای زمینی در نوار غزه، ارتش این رژیم از افزایش شمار کشته های خود به ۴۰۶ نفر خبر داد.

به گزارش مشرق، سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین ظهر امروز اعلام کرد که در عملیاتی مشترک با گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس با استفاده از «آر.پی.جی» و راکت «الیاسین۱۰۵» یک خودروی نظامی صهیونیستی در شرق شهر خان‌نیوس را هدف قرار داده است.

گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس ساعاتی پیش نیز اعلام کرد که سه دستگاه خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را با راکت های الیاسین ۱۰۵ در شرق شهر خانیونیس واقع در جنوب نوار غزه هدف قرار داده است.

شهرک صهیونیست نشین بئر السبع در اطراف نوار غزه نیز امروز هدف حملات راکتی رزمندگان مقاومت قرار گرفت. مواضع و محل های تجمع ارتش رژیم صهیونیستی نیز با خمپاره و راکت های سرایا القدس امروز هدف قرار گرفت.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز ظهر امروز به کشته شدن دو نظامی دیگر خود و زخمی شدن یک نفر دیگر در نوار غزه اذعان کرد که شمار کشته های این رژیم را براساس اذعان تل آویو، به ۴۰۶ نفر از آغاز عملیات طوفان الاقصی در ۱۵ مهرماه گذشته تاکنون رساند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    0 0
    منظور 4006 نفره
  • رضا خ ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    4 1
    به جهنم انشاالله تلفاتشان بیشتر شه
    • ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      2 1
        مرگ بر اسرائيل"

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس