وقوع درگیری های شدید میان مقاومت و صهیونیستها در شمال خانیونس

آخرین اخبار از نوار غزه حاکی از وقوع درگیری های شدید میان مقاومت و صهیونیستها در محورهای شمالی و شرقی خانیونس هستند.

به گزارش مشرق، سرایا القدس اعلام کرد که رزمندگان فلسطینی به شدت با عناصر متجاوز در محورهای شمال و شرق شهر خانیونس درگیر شده اند.

این نیروها اعلام کردند که رزمندگان فلسطینی موفق شدند سه تانک ارتش رژیم صهیونیستی و یک نفربر به همراه یک بولدوزر نظامی را با شلیک خمپاره‌های تاندوم و آرپی جی در محورهای بیت لاهیا، الفالوجا و جبالیا منهدم کنند.

سرایا القدس تاکید کرد: نیروهای فلسطینی موفق شدند محل تجمع تجهیزات نظامیان صهیونیست در منطقه جحرالدیک را با موشک‌های بدر ۱ هدف قرار دهند.

خبرنگار المیادین نیز گزارش داد که درگیری‌های شدیدی نزدیک تقاطع المطاحن واقع در خیابان صلاح الدین در جنوب دیرالبلح در جریان است.

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از وقوع درگیری‌های شدید میان نیروهای مقاومت و اشغالگران صهیونیست در اطراف بیمارستان کمال عدوان واقع در شمال نوار غزه است.

روز گذشته نیز ابوعبیده، سخنگوی نظامی گردان‌های قسام در تشریح دستاوردهای رزمندگان قسام در نبرد با نظامیان رژیم صهیونیستی گفت: مبارزان قسام از فاصله صفر با نظامیان متجاوز صهیونیست درگیر شدند و تعدادی از آنها را به هلاکت رساندند.

وی تصریح کرد رزمندگان قسام در ۲۴ ساعت گذشته توانستند ۲۸ خودروی نظامی (شامل تانک، خودروی زرهی و نفربر) را در تمام جبهه‌های درگیری در نوار غزه به طور کامل یا جزئی منهدم کنند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    1 0
    خدا خودش یاری کند رزمندگان قسام رو...بحق الزهراء البتول...بحق علی خدا حفظ کند این نازنینهای مدافع خانه شان رو...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس