نتانیاهو: چالشی که با آن مواجهیم بسیار بزرگ است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه در دیدار با تعدادی از نظامیان این رژیم هشدار داد چالشی که این رژیم با آن مواجه بوده، بسیار بزرگ هستند.

به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه هشدار داد چالشی که این رژیم با آن مواجه بوده بسیار بزرگ بوده و باید از کابینه این رژیم حمایت شود.

وی که در دیدار با تعدادی از نظامیانی که به تازگی به ارتش رژیم صهیونیستی پیوسته بودند صحبت می‌کرد، افزود: «این لحظه‌ای تاریخی بوده و باید امنیت را به شمال و جنوب بازگردانیم».

پیشتر «کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، با انتشار بیانیه‌ای از کشته شدن حدود ۶۰ نظامی اسرائیلی خبر داد.

«کتائب القسام» شاخه نظامی حماس اعلام کرد رزمندگان مقاومت، سحرگاه امروز (یکشنبه)، بعد از رصد محل استقرار ده‌ها نظامی ارتش اسرائیل (۶۰ نفر) در داخل چند چادر در شرق منطقه «جحر الدیک» در اطراف این چادر بمب کار گذاشتند.

طبق این بیانیه، ساعت ۴:۳۰ بامداد به وقت محلی بعد از انفجار بمب‌ها، یکی از نظامیان قسام برای از پا درآوردن نظامیانی که از این عملیات جان سالم به در بردند، به محل انفجار رفته و بعد از اتمام مأموریت به موضع خود بازگشته است.

ارتش رژیم صهیونیستی -تا لحظه انتشار این گزارش- واکنشی به این بیانیه نشان نداده و کشته شدن نظامیان خود را تایید نکرده است.

ارتش اسرائیل در آخرین بیانیه خود درباره شمار تلفات نظامیان این رژیم در بعد از آغاز نبرد زمینی در غزه اعلام کرده ۷۲ نظامی خود را از دست داده است.

نبرد رزمندگان مقاومت فلسطین و نیروهای رژیم صهیونیستی بعد از ۷ روز آتش‌بس موقت صبح روز جمعه هفته گذشته از سر گرفته شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    2 1
    بسیاربزرگ است وخفه ات میکنه یه مقدار دیگه باید صبر کنی تا انفجارات حقیقی را با چشم ببینی 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس