کد خبر 1552309
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰
کاخ‌سفید: هنوز 9 آمریکایی در غزه گروگان هستند

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز یکشنبه مدعی شد که هنوز ۹ شهروند آمریکایی در غزه اسیر هستند.

به گزارش مشرق، «جان کربی» سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید شامگاه یکشنبه خبر داد که هنوز ۹ شهروند آمریکایی در غزه اسیر هستند.

سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید اضافه کرد: «در حال حاضر هیچگونه مذاکرات رسمی وجود ندارد چون حماس لیست دیگری از زنان و کودکانی که امکان آزادی آنها وجود دارد، ارائه نداده است».

کربی گفت: «نمی‌دانیم چه زمانی مذاکرات آتش‌بس از سر گرفته می‌شود و در تلاش هستیم تا امکان بازگشت طرف‌ها به میز مذاکرات و رسیدن به پیشرفت فراهم شود».

آمریکا بعد از ۷ اکتبر به شدت از حملات رژیم اسرائیل حمایت کرده است. دولت جو بایدن در روزهای گذشته گفته که تنها از «وقفه‌های جنگی» در غزه حمایت می‌کند و طرفدار آتش‌بس که می‌تواند به نفع حماس تمام شود نیست.

کاخ سفید تا کنون در برابر خواسته‌های فعالان حقوق بشر و برخی از سیاستمداران حزب دموکرات برای پایان دادن به حملات اسرائیل مقاومت کرده است. مقام‌های دولت بایدن می‌گویند در حال حاضر بهبود وضعیت انسانی در غزه تنها از طریق همین آتش‌بس‌های موقت امکان‌پذیر خواهد بود.

از صبح روز جمعه اول دسامبر، ارتش رژیم اسرائیل پس از آتش بسی که حدود یک هفته به طول انجامید و طی آن تبادل اسرا بین رژیم تل‌آویو و مقاومت فلسطینی صورت گرفت، تجاوزات خود علیه غزه را از سر گرفت.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    تمام گروگانهای آمریکایی و انگلیسی را سقط کنید و آنها را دفن کنند تا جنازه هایشان را هم پیدا نکنند و در صورت لزوم صهیونیستها را هم
  • Ali ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    همشونو اعدام کنید هیچ امریکایی نباید زنده بمانند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس