آماده آتش‌بس جدید برای پایان دادن به پرونده اسرای غیرنظامی هستیم

نائب رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در غزه اعلام کرد که این جنبش آماده توافق آتش بس جدید با رژیم صهیونیستی در راستای پایان دادن به پرونده اسرای غیرنظامی است.

به گزارش مشرق، خلیل الحیه نائب رئیس جنبش حماس در غزه در گفت‌وگو با الجزیره اظهار داشت: رژیم صهیونیستی برای از سرگیری جنایت‌هایش علیه غزه آماده شده بود. ما برای تبادل‌اسرا پیشنهادهای متعددی مطرح کردیم. ما در مدت آتش بس موقت، ۸۵ زن وکودک صهیونیست را آزاد کردیم.

وی گفت: رژیم صهیونیستی آزادی اسرای فلسطینی سالخورده در مقابل صهیونیست‌های سالخورده را قبول نکرد و به طرز خبیثانه‌ای فهرست افرادی را به واسطه‌ها داد که همگی نظامی زن هستند.

الحیه افزود: ما آماده آتش‌بس جدید برای پایان دادن به پرونده اسرای غیرنظامی هستیم. تا امروز صبح با واسطه‌ها در ارتباط بودیم اما زمانی که بمباران آغاز شد، صحبت کردن درمورد آتش‌بس به پایان رسید. رژیم صهیونیستی امروز از منطقه رفح در جنوب و بیت حانون در شمال، غزه را هدف قرار داد و هیچ منطقه‌ای در غزه از بمباران در امان نیست.

نائب رئیس حماس در غزه گفت: هدف اول رژیم صهیونیستی در غزه، کشتار و ویرانی و کوچاندن ملت فلسطین است. هدف مرحله بعد رژیم صهیونیستی کوچاندن ملت فلسطین به مصر است.

صبح امروز آتش بس موقت در غزه به پایان رسید زیرا که مهلت آتش‌بس بین حماس و رژیم صهیونیستی که با میانجی‌گری قطر همراه با تبادل اسرا آغاز شده بود، تمدید نشد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    تنها راه فشار بر اسراییل بردن اسیران به مناطقی هست که در حال بمباران هواپیما ها هستند . کشته شدن اسیران توسط اسراییل فشار زیادی از درون به دولت اسراییل وارد میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس