حماس: عملیات قدس پاسخ به کشتار اسرائیل در غزه و جنین بود

جنبش حماس با تأکید بر اینکه اشغالگران نباید در هیچ جای سرزمین فلسطین احساس امنیت کنند، اعلام کرد که عملیات ضد صهیونیستی قدس پاسخ طبیعی به جنایت‌های رژیم اشغالگر در غزه و جنین بود.

به گزارش مشرق، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه‌ای ضمن به عهده گرفتن عملیات مقاومتی در قدس اشغالی که به هلاکت سه صهیونیست منجر شد، شهادت مجریان این عملیات را تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است: شهادت دو برادر «مراد محمد نمر» ۳۸ ساله و «ابراهیم محمد نمر» ۳۰ ساله که صبح امروز پنج‌شنبه عملیات ضدصهیونیستی را در شهرک «راموت» در قدس اشغالی انجام دادند، به ملت فلسطین تسلیت می‌گوئیم. عملیات قدس پاسخ طبیعی به جنایات بی سابقه رژیم صهیونیستی از جمله قتل عام وحشیانه در نوار غزه و کشتار کودکان در جنین بود.

جنبش حماس تأکید کرد: اشغالگران در هر شهر، روستا، خیابان و کوچه باید احساس نا امنی کنند چرا که قهرمانان فلسطینی برای انتقام خون شهدا و دفع تجاوز در آماده‌باش کامل هستند و تا بیرون راندن آنها از این سرزمین آرام نخواهند گرفت.

این بیانیه جنبش حماس در حالی صادر می‌شود که صبح امروز پنج‌شنبه در دو عملیات مقاومتی در قدس اشغالی و کرانه باختری سه صهیونیست به هلاکت رسیدند و بیش از ۱۰ نفر زخمی شدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایران ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    2 0
    سلام و درود خداوند منان بر مقاومت اسلامی در سراسر جهان
    • ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
      2 0
      حماسه حماس کابوس همیشگی قصاب غزه نتانیاهو
  • ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    0 0
    احسنت به دلاور مردان مقاومت تا پای جان بر سر آرمانها و ارزشهاشون ایستاده اند، حماس اسرای نظامی صهیونیستهای اشغالگر را به راحتی آزاد نکنه ، خانوادهء این دو شهید در خطرند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس