ادعای پنتاگون درباره توقف پروازهای جاسوسی بر فراز غزه

وزارت دفاع آمریکا مدعی است که به‌عنوان بخشی از توافق آتش‌بس موقت بین رژیم صهیونیستی و حماس، پرواز پهپادهای جاسوسی بر فراز نوار غزه متوقف شده است.

به گزارش مشرق، باوجود پروازهای گسترده هواپیماهای جاسوسی ارتش آمریکا بر فراز نوار غزه در زمان جنگ برای کمک به رژیم موقت صهیونیستی در بمباران هرچه بیشتر این باریکه، واشنگتن اکنون مدعی توقف این پروازها شده است.

پنتاگون شامگاه سه‌شنبه مدعی شد که به‌عنوان بخشی از توافق آتش‌بس موقت بین رژیم صهیونیستی و جنبش حماس، پرواز پهپادهای جاسوسی بر فراز نوار غزه متوقف شده است.

وزارت دفاع آمریکا همچنین گفت که از زمان آغاز آتش‌بس موقت در غزه، هیچ حمله‌ای به نظامیان آمریکایی در عراق یا سوریه انجام نشده است.

از سوی دیگر، وبگاه نشریه «پالتیکو» نیز گزارش داد که پنتاگون می‌گوید بودجه و منابع مالی برای تقویت نظامیان آمریکایی مستقر در منطقه غرب آسیا در اختیار ندارد.

پیش از این گزارش شده بود که هواپیماهای جاسوسی آمریکا مستقردر پایگاه نظامی انگلیس در قبرس با پرواز بر فراز غزه اطلاعات دریافت شده را با رژیم صهیونیستی به اشتراک گذاشته‌اند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    0 0
    مث سگ دروغ میگن. این دروغ رو گفتن که راههای تونلها رو شناسایی کنن در پس مثلا عدم نظارت از بالا...برحذر باشید از صهیون هزار رنگ شیطان پرست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس