ادعای هشدار آمریکا به تل‌آویو درباره مرحله بعدی جنگ غزه

یک مقام ناشناس آمریکایی مدعی شدت که رئیس‌جمهور آمریکا به رژیم صهیونیستی در مورد مرحله بعدی اقدامات این رژیم، جهت آغاز عملیات نظامی در جنوب غزه هشدار داده است.

به گزارش مشرق، طبق ادعاهای این منبع ناشناس، دولت بایدن در مورد مرحله بعدی عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در خاک غزه هشدارهای فوری را برای این رژیم در مورد آغاز دوباره عملیات جنگی صادر کرده است.

طبق ادعای مطرح شده، بایدن به مقامات رژیم صهیونیستی تذکر داده است که حمله نیروهای ارتش این رژیم به جنوب نوار غزه نباید در همان سطح تخریبی انجام شود که در شمال نوار غزه اتفاق افتاد.

اظهارات مطرح شده از جانب یکی از مقامات ارشد دولت بایدن در جریان یک مصاحبه تلفنی با نشریه هیل عنوان شده است و طبق این اظهارات، دولت بایدن در پیشنهادی جدید عنوان کرده که رژیم صهیونیستی در اقدامات خود، بایستی قائل به «مناطق عاری از منازعه» باشد.

این مناطق شامل تاسیسات و پناهگاه‌های سازمان ملل می شود که به دستور دولت بایدن نباید در معرض خطر فعالیت های نظامی رژیم صهیونیستی قرار گیرند.

به گفته این مقام که نخواسته نامش فاش شود، در بخشی از تماس‌های آمریکا در زمینه افزایش کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه توسط دولت بایدن عنوان شده است که حملات رژیم صهیونیستی نباید در مقیاسی که در شمال نوار غزه رخ داده است، در جنوب آن نیز تکرار شود.

ادعای مطرح شده در مورد مواضع دولت بایدن به رژیم صهیونیستی در حالی عنوان می‌شود که اکثریت جمعیت غزه، یعنی بیش از ۲ میلیون نفر اکنون در مرکز و جنوب این نوار متمرکز شده‌اند و بخش گسترده‌ای از این جمعیت هم تحت تاثیر حملات رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه آواره شده‌اند.

این در حالی است که به گفته گروه‌های امدادی، بیش از یک میلیون نفر فلسطینی در غزه از خانه های خود آواره شده‌اند و ازدحام بیش از حد و گسترده آنها در پناهگاه‌های موقت، موجب تشدید گسترش بیماری‌های مسری در بین آوارگان شده است.

بایدن با وجود تمامی مخالفت های شدید از سوی جامعه بین المللی و فشارهای درون حزبی، درخواست فشار بر رژیم صهیونیستی جهت توقف عملیات نظامی خود در غزه و علیه حماس را رد کرده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    0 0
    لعین إبن اللعین همه‌شون باهم نجاستهای صگیونیست... لعنهم الله بحق محمد وآل محمد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس